Fičí logo Fičí
Streda, 25. november, 2020 | Meniny má KatarínaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Vizuálny smog je problém. S billboardami končí prvá veľká spoločnosť (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

v obci zakázať všetky a mimo obce nech su aspoň 300m od cesty
 

Reklama je podvod 2x

Prvý krát, že klame, ale horšie, že

Reklamy je viac, ako ľudia dokážu vnímať. Investície do reklamy nemôžu byť efektívne. ktorý idiot by pozeral 80 minútový film na Jojke od 20.30 do polnoci. Kto by vydržal pri dámskych vložkách, prostatách a záchodových baktériách sedieť celý večer.

nepoznám iné vysvetlenie, ako že ide o práčku peňazí.

Náklady na "reklamný nápad" nie sú tabuľkovo oceniteľné, preto si "dodávateľ" môže "vyfakturovať" akúkoľvek nereálnu čiastku. Napríklad milión za nápad na prázdny bilboard, to ľudí určite prekvapí a zaujme.

Peniažky sa prevedú na účet reklamnej agentúry, z tej subdodávateľovi, z tej zmluvnému partnerovi, ten si za ne kúpi niečo od firmy manažérovej manželky ... až sa pekne nenápadne vrátia k manažérovi akciovej spoločnosti alebo štátnej inštitúcie.

Kúpte si náš plyn, je najlepší.

Logicky je u nás viac reklamy, ako v iných krajinách. Toľkokrát viac, koľkokrát viac je aj korupcie.
 
Hodnoť

 

tato krajina je jeden obrovsky moralny hnoj so vsetkymi podruznymi priznakmi - agresia, arogancia, totalny nezaujem o inych, vyhrava sila, moc... a vysledkom je uplne nechutne a gycove more bilboardov bez vkusu a stylu, kopa hlav este od poslednych volieb (namatkovo uvediem hlavu zo vsetkych stran a smerov sprofanovej hanulikovaj na zastavke molecova v karlovke), sialene farby a priserne fotky na vietnamskych bistrach.... tato krajina sa na seba vydlabala a urobila zo seba tretotriednu parodiu na stat. pocnuc mafianskou vladou, gaunerizmom v najvyssich kruhoch, zdecimovane skolstvo a zdravotnictvo, az po generalnu intelektualnu, kulturnu a spolocensku zaostalost slovace, z ktorej je drviva vacsina obezna, nevkusne oblecena a tupa.
 

 

...az po generalnu intelektualnu, kulturnu a spolocensku zaostalost ŽIDAČE, z ktorej je drviva vacsina obezna, nevkusne oblecena a tupa.


ak možno hanobiť slovenský národ, potom je možné napísať aj tú vetu vyššie
 

 

lenže to čo píše on je fakt, stačí keď sa pozriem na seba:-)...o tých čo si napísal ty to neplatí, nakoľko sa dokázali vypracovať medzi špičku vo všetkých oblastiach, štát Izrael nevynímajúc...
 

 

Daj si radsej tabletku pod jazyk. Obeznych je asi 16% obyvatelov Slovenska, to zdaleka nie je "drviva vacsina". Je dost mozne, ze tvoje ostatne tazsie meratelne tvrdenia (nevkusne oblecenie a tupost) budu mat podobonu mieru pravdivosti.
 
Hodnoť

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
Hodnoť

 

V poslednej dobe asi desiaty reklamny clanok Slovenskej Sporitelne o tom, ako oni prestali s inzerciou na bilboardoch. Skratene povedane, prestali s bilboardmi, spamuju vsetky media. A otravni su uz s tym rovnako...
 

 

Bral by som, keby si zobrali príklad aj iné spoločnosti. Radšej smog na internete, ako v realite.
 
Hodnoť

 

Toto by sa dalo pekne jednoducho zakonom osetrit alebo co, ale nie, biznis musi ist. Obmedzit to na 1 billboard na xxx metrov a hotovo. Zakazat ich na plotoch a budovach.
 

 

U nás v Banskej Bystrici sa o tom hovoirlo, že mestá cez ZMOS toto navrhujú vláde (zakázať billboardy) ale vláda sa nejako k tomu nemá, resp. to nejako viazne.
 

 

to by najprv vo vlade musel byt niekto kto vie citat po cesky alebo polsky, a nemusel vymyslat koleso, len opisat fungujuci zakon.... Akurat ze ked tam vidia 5 rocne obdobie pocas ktoreho maju reklamky na odstranenie bilbordov, tak si uvedomia ze zakony robia len na to aby vyzerali oni pekne, nie na to aby sa tu nieco dobre udialo o pat rokov.

A ked sme doteraz nevyhrali ani nad gastro listkami, tazko vyhrajeme nad bilboardmi.
 

 

Konkétne stanovisko predstaviteľa Banskej Bystrice:

"„Kľúčovým problémom je nedostatočná legislatíva, ktorú je potrebné zmeniť. Prevádzkovatelia reklamných stavieb totiž využívajú všetky zákonné možnosti na spochybňovanie až zrušenie rozhodnutí mesta. Odstraňovanie reklamných stavieb je komplikované. Aj v navrhovanom Stavebnom zákone štát namiesto podpory odstraňovania nelegálnych reklám chce kompetencie povoľovania nových reklamných stavieb presunúť zo samospráv na tzv. stavebných inšpektorov. Mestá sú tak odsúvané na druhú koľaj. Aj prostredníctvom ZMOS-u či zasadnutí K 8 sa snažíme podávať návrhy na to, ako proti vizuálnemu smogu v mestách čo najefektívnejšie bojovať,“ objasňuje Ján Barič, vedúci Stavebného odboru MsÚ v Banskej Bystrici."

Zdroj: http://www.banskabystrica.sk/?...
 

 

pre mna sa nic nemeni ci mesto alebo inspektor povoluje bilboardy.

vobec mesto o nema rozhodovat o tom kde este vsade povoli bilboarty - lebo ved peniaze do rozpocu, jednoducho treba stopnut tento svincik. Rovnako ako reklamy v a na elektrickach a busoch... O zvukovych reklamach co sa siria v kosickych busoch nehovoriac, to uz je katastrofa pred ktorou sa neda uniknut.
 

 

Súhlasím, že by to molhi aj hromadne stopnúť po celom Slovensku.
 
Hodnoť

tato reklamna kampan SLSP

je otravna skoro ako tie billboardy. ale inak to upustenie od billboardovej kampane hodnotim pozitivne. Ked vidim, ako Robert Mistrik zasr.l Slovensko billboardovou kampanov, je mi z jeho ksichtu na grcanie. SLSP pochopila, ze nejak podobne to bolo aj s ich znackou.
 
Hodnoť

Nad reklamou začína víťaziť zdravý rozum

Naozaj treba začať radikálne obmedzovať bilboardy pri cestách (napr. systémom ako v ČR - viď diaľnica v ČR), potom sa treba sústrediť na TV a “digitálne” médiá, však George?
 

 

Digitálne médiá s prehnaným množstvom bannerov môžeš ignorovať, zatiaľ čo bilboardy popri ceste musíš strpieť.
 
Hodnoť

 

Čím vyššia miera korupcie, tým viac bilboardov v krajine ...
 
Hodnoť

zaujímavé

že väčšine vadí vizuálny smog. Mne oveľa viac vadí akustický smog. Ak ma bilbordy pri ceste nezaujímajú, tak ich jednoducho nevnímam. Ale ked pri prechádzke mestom sa na Vás z každej druhej reštaurácie valí neodolateľní hudba, tak tomu naozaj neviem uniknúť. A to nehovorím a púšťaní rádia v obchodoch. Najviac ma vedia vytočiť bezohľadní vodiči, ktorí zastavia na parkovisku a myslia si že každý je zvedavý na ich hudobný vkus. Kam sa hrabe neškodný vizuálny smog.
 


Najčítanejšie na Fičí.sk