Zľavový portál si uťahuje z Glváča, láka reklamou s maznákom

A zaslúži si za to hýčkanie a opateru.

Slovenské firmy sa už neboja používať v reklame politické kauzy, ktoré hýbu krajinou. Za posledné mesiace sme mohli na internete a v uliciach vidieť:

  • bilboardy firmy, ktorá vyrába sedačky, s Hranolom, Gašparkom a Robkom s textom "Aj Hranol si zaslúži sedieť"
  • regál Living, ktorý výrobca nábytku propagoval sloganom "zmestíte doň všetky zdroje pre vašu rigorózku"
  • zľavový portál, ktorý chcel vtedy ešte premiérovi Robertovi Ficovi pomôcť vysťahovať sa z komplexu Bonaparte
  • tlačiareň, ktorá si dokonale uťahovala z kauzy rigorózka Andreja Danka

A najnovšie do tohto zoznamu pribudla valentínska kampaň zľavového portálu

ZľavaDňa na svojom webe ponúka zaľúbeným vouchery na večere, pobyty či sladkosti a naráža pri tom na kauzu podpredsedu parlamentu Martina Glváča.

V januári sa objavili správy o tom, že Glváč si mal písať a stretávať sa s obvinenou z vraždy Jána Kuciaka, Alenou Zsuzsovou.

Prečítajte si tiež: Glváč posielal selfie Zsuzsovej. Internet sa s ním nemaznal

Tá ho mala mať uloženého pod prezývkou „maznák“ a posielala mu vyzývavé fotografie, na čo jej napísal: "si božsky krásna a zaslúžiš si hýčkanie a opateru!“.

Prečo sa portál rozhodol použiť práve narážku na Glváča?

"Rozhodli sme sa pre využitie slov, ktoré sa s Valentínom často spájajú a nemusia nevyhnutne odkazovať na politickú kauzu, aj keď tá narážka tam samozrejme je. Podobné nápady sme mali aj v minulosti, ale veľa ideí neprejde cez internú diskusiu," povedal pre Fičí Peter Blažečka, PR & Marketing manager portálu.

"Pracuje u nás niekoľko fanúšikov stránky Zomri, ktorá satirou bojuje proti zlyhaniam štátu či jednotlivcov a má množstvo sledovateľov. Aj to nás presvedčilo o tom, že satira nemusí uraziť. Naopak, môže ľudí pobaviť a prinútiť ich k tomu, aby sa zamysleli nad tým, v akom štáte žijeme," dodal Blažečka.

Portál pritom politiku v reklame nevyužil prvýkrát

Aj pred dvoma rokmi sa na Valentína firma snažila zaujať slovami politika a využila dnes už legendárny výrok predsedu parlamentu a SNS, Andreja Danka.

A nenechala si ujsť ani januárový virál - bizarné zastupiteľstvo vo Fekišovciach, ktoré v marketingu využili viaceré firmy.

Prečítajte si tiež: 17 kreatívnych reklám, ktoré reagujú na video z Fekišoviec

ZľavaDňa ponúkla (samozrejme falošný) Zájazd s Ďoďom do Fekišoviec.

Platnosť kupónu bola "od dnes do 10.12.2020, čiže 4 roky".

Záujemcovia sa najskôr museli prihlásiť, keďže bez prihlásenia to nejde, a v cene nebola zahrnutá doprava do Fekišoviec - portál odporúčal použiť horiace vlaky či iné dostupné adrenalínové spojenia.

Politické kauzy využívajú v reklame až po dlhej internej diskusii

"Politike sa v komunikácii snažíme vyhnúť. Niekedy však politická téma prerastie do takých rozmerov, že sa stáva celospoločenskou. Dnešný marketing je aj o tom, ako značky dokážu rýchlo a trefne zareagovať na aktuálne spoločenské dianie," hovorí Blažečka a dodáva, že ak bude v budúcnosti spoločnosťou hýbať nejaká téma, bez ohľadu na to, či je politická, alebo nie, budú jej využitie v marketingu zvažovať.

Prečítajte si tiež: Tlačiareň sa vtipnou reklamou baví na Dankovej rigorózke

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na Fičí.sk

Inzercia - Tlačové správy

  1. Premýšľate o aute do 10 000 eur? Poradíme vám, ako nenaletieť
  2. Šesťročné dlhopisy teraz s výnosom až 7 % p.a.
  3. Štefánka by Pulitzer
  4. Trápi vás chrípka alebo prechladnutie? Vieme, ako s nimi zatočiť
  5. Reportáž: Takto sa na Slovensku vyrábajú cestoviny
  6. Zážitky z Pobaltia: Objavte Tallinn a Rigu
  7. Darček, s ktorým si na vás spomenie 365 dní v roku
  8. Šanca pre mladé talenty z oblasti umenia, vedy či športu
  9. Predpremiéra vynoveného VW Passat: Viac IQ, viac online
  10. Top destinácie a hotely na exotickú dovolenku v zime
  1. Na Slovensku sa vydáva najviac učiteľských preukazov
  2. Prihlásili ste sa ako dobrovoľník na Olympiádu v Tokiu?
  3. Šesťročné dlhopisy teraz s výnosom až 7 % p.a.
  4. Štefánka by Pulitzer
  5. Počuli ste už o integrovane pestovanej zelenine?
  6. Konferencia - EU support for research
  7. Slovensko má zasiahnuť robotizácia
  8. Viete, aké sú najlepšie možnosti sporenia pre mladých?
  9. Trápi vás chrípka alebo prechladnutie? Vieme, ako s nimi zatočiť
  10. Hitem jsou cyklopočítače Mio - pro zábavu i výkon
  1. Premýšľate o aute do 10 000 eur? Poradíme vám, ako nenaletieť 24 115
  2. Reportáž: Takto sa na Slovensku vyrábajú cestoviny 16 056
  3. Zážitky z Pobaltia: Objavte Tallinn a Rigu 11 273
  4. Darček, s ktorým si na vás spomenie 365 dní v roku 6 926
  5. Trápi vás chrípka alebo prechladnutie? Vieme, ako s nimi zatočiť 5 897
  6. Je lepšie menučko, alebo domáca strava? Týždeň sme varili doma 5 373
  7. Čo sa stalo s mojimi úsporami v druhom pilieri? 5 110
  8. Štefánka by Pulitzer 4 898
  9. Predpremiéra vynoveného VW Passat: Viac IQ, viac online 3 649
  10. Top destinácie a hotely na exotickú dovolenku v zime 2 845

Téma: Reklama a marketing


Článok je zaradený aj do ďalších tém Politika s humorom

Neprehliadnite tiež

Hlavné správy zo Sme.sk

Autorská strana Michala Havrana

Rok po vražde je Slovensko ešte surovejšie (píše Michal Havran)

Pretože smrť dvoch mladých ľudí zničila jeho svet balíčkov a večierkov.

Dnes píše Matúš Ritomský

S Čaputovou sa môže zopakovať Mikloškova dilema

Voľby nemôžu byť chladný kalkul, ide o hodnoty. Pripomína vám to niečo?