Fičí logo Fičí
Streda, 28. október, 2020 | Meniny má DobromilaKrížovkyKrížovky

Zľavový portál si uťahuje z Glváča, láka reklamou s maznákom

A zaslúži si za to hýčkanie a opateru.

Slovenské firmy sa už neboja používať v reklame politické kauzy, ktoré hýbu krajinou. Za posledné mesiace sme mohli na internete a v uliciach vidieť:

  • bilboardy firmy, ktorá vyrába sedačky, s Hranolom, Gašparkom a Robkom s textom "Aj Hranol si zaslúži sedieť"
  • regál Living, ktorý výrobca nábytku propagoval sloganom "zmestíte doň všetky zdroje pre vašu rigorózku"
  • zľavový portál, ktorý chcel vtedy ešte premiérovi Robertovi Ficovi pomôcť vysťahovať sa z komplexu Bonaparte
  • tlačiareň, ktorá si dokonale uťahovala z kauzy rigorózka Andreja Danka

A najnovšie do tohto zoznamu pribudla valentínska kampaň zľavového portálu

ZľavaDňa na svojom webe ponúka zaľúbeným vouchery na večere, pobyty či sladkosti a naráža pri tom na kauzu podpredsedu parlamentu Martina Glváča.

Skryť Vypnúť reklamu

V januári sa objavili správy o tom, že Glváč si mal písať a stretávať sa s obvinenou z vraždy Jána Kuciaka, Alenou Zsuzsovou.

Prečítajte si tiež: Glváč posielal selfie Zsuzsovej. Internet sa s ním nemaznal Čítajte 

Tá ho mala mať uloženého pod prezývkou „maznák“ a posielala mu vyzývavé fotografie, na čo jej napísal: "si božsky krásna a zaslúžiš si hýčkanie a opateru!“.

Prečo sa portál rozhodol použiť práve narážku na Glváča?

"Rozhodli sme sa pre využitie slov, ktoré sa s Valentínom často spájajú a nemusia nevyhnutne odkazovať na politickú kauzu, aj keď tá narážka tam samozrejme je. Podobné nápady sme mali aj v minulosti, ale veľa ideí neprejde cez internú diskusiu," povedal pre Fičí Peter Blažečka, PR & Marketing manager portálu.

"Pracuje u nás niekoľko fanúšikov stránky Zomri, ktorá satirou bojuje proti zlyhaniam štátu či jednotlivcov a má množstvo sledovateľov. Aj to nás presvedčilo o tom, že satira nemusí uraziť. Naopak, môže ľudí pobaviť a prinútiť ich k tomu, aby sa zamysleli nad tým, v akom štáte žijeme," dodal Blažečka.

Skryť Vypnúť reklamu

Portál pritom politiku v reklame nevyužil prvýkrát

Aj pred dvoma rokmi sa na Valentína firma snažila zaujať slovami politika a využila dnes už legendárny výrok predsedu parlamentu a SNS, Andreja Danka.

A nenechala si ujsť ani januárový virál - bizarné zastupiteľstvo vo Fekišovciach, ktoré v marketingu využili viaceré firmy.

Prečítajte si tiež: 17 kreatívnych reklám, ktoré reagujú na video z Fekišoviec Čítajte 

ZľavaDňa ponúkla (samozrejme falošný) Zájazd s Ďoďom do Fekišoviec.

Platnosť kupónu bola "od dnes do 10.12.2020, čiže 4 roky".

Záujemcovia sa najskôr museli prihlásiť, keďže bez prihlásenia to nejde, a v cene nebola zahrnutá doprava do Fekišoviec - portál odporúčal použiť horiace vlaky či iné dostupné adrenalínové spojenia.

Politické kauzy využívajú v reklame až po dlhej internej diskusii

"Politike sa v komunikácii snažíme vyhnúť. Niekedy však politická téma prerastie do takých rozmerov, že sa stáva celospoločenskou. Dnešný marketing je aj o tom, ako značky dokážu rýchlo a trefne zareagovať na aktuálne spoločenské dianie," hovorí Blažečka a dodáva, že ak bude v budúcnosti spoločnosťou hýbať nejaká téma, bez ohľadu na to, či je politická, alebo nie, budú jej využitie v marketingu zvažovať.

Skryť Vypnúť reklamu
Prečítajte si tiež: Tlačiareň sa vtipnou reklamou baví na Dankovej rigorózke Čítajte 

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na Fičí.sk

Inzercia - Tlačové správy

  1. Príjem vs. dôchodok. Realita, ktorú na ktorú sa treba pripraviť
  2. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi
  3. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  4. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  5. Nenechajme jeden druhého bez pomoci a kontaktu
  6. Pohoda v domácnosti sa odvíja od jednej veci. Neuveríte, od akej
  7. Tlačová konferencia iniciatívy Stop hazardu so zdravím
  8. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo
  9. Developer roka YIT Slovakia je na Slovensku už desať rokov
  10. Pomáhajte čítaním
  1. Škola môže vyzerať aj inak!
  2. UNIQA preberá na Slovensku aj dôchodkové fondy AXA
  3. Využite dovoz tovaru do 24 hodín a zadarmo
  4. Dopad krízy na firmu zmierni strednodobý prenájom vozidla
  5. V Košickom kraji máme more aj neviditeľnú izbu: Objavte ich!
  6. Pohoda v domácnosti sa odvíja od jednej veci. Neuveríte, od akej
  7. Nenechajme jeden druhého bez pomoci a kontaktu
  8. Neodkladajte pre koronavírus vyšetrenie svojich očí
  9. BILLA podáva v kritickom období pomocnú ruku ľuďom z kultúry
  10. Vynovená predajňa v Smrdákoch
  1. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 33 239
  2. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 24 254
  3. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo 21 782
  4. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh 17 041
  5. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY 14 646
  6. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 379
  7. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi 10 829
  8. Ako pracujú horskí nosiči? Vstávajú ráno o štvrtej 10 517
  9. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 10 503
  10. Ako vidia budúcnosť deti zo základných škôl? Budete prekvapení 10 417
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Téma: Politika s humorom

Prečítajte si aj ďalšie články k téme
Článok je zaradený aj do ďalších tém
Reklama a marketing
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu