SME
Štvrtok, 5. august, 2021 | Meniny má HortenziaKrížovkyKrížovky

Zľavový portál si uťahuje z Glváča, láka reklamou s maznákom

A zaslúži si za to hýčkanie a opateru.

Slovenské firmy sa už neboja používať v reklame politické kauzy, ktoré hýbu krajinou. Za posledné mesiace sme mohli na internete a v uliciach vidieť:

  • bilboardy firmy, ktorá vyrába sedačky, s Hranolom, Gašparkom a Robkom s textom "Aj Hranol si zaslúži sedieť"
  • regál Living, ktorý výrobca nábytku propagoval sloganom "zmestíte doň všetky zdroje pre vašu rigorózku"
  • zľavový portál, ktorý chcel vtedy ešte premiérovi Robertovi Ficovi pomôcť vysťahovať sa z komplexu Bonaparte
  • tlačiareň, ktorá si dokonale uťahovala z kauzy rigorózka Andreja Danka

A najnovšie do tohto zoznamu pribudla valentínska kampaň zľavového portálu

ZľavaDňa na svojom webe ponúka zaľúbeným vouchery na večere, pobyty či sladkosti a naráža pri tom na kauzu podpredsedu parlamentu Martina Glváča.

Skryť Vypnúť reklamu

V januári sa objavili správy o tom, že Glváč si mal písať a stretávať sa s obvinenou z vraždy Jána Kuciaka, Alenou Zsuzsovou.

Prečítajte si tiež: Glváč posielal selfie Zsuzsovej. Internet sa s ním nemaznal Čítajte 

Tá ho mala mať uloženého pod prezývkou „maznák“ a posielala mu vyzývavé fotografie, na čo jej napísal: "si božsky krásna a zaslúžiš si hýčkanie a opateru!“.

Prečo sa portál rozhodol použiť práve narážku na Glváča?

"Rozhodli sme sa pre využitie slov, ktoré sa s Valentínom často spájajú a nemusia nevyhnutne odkazovať na politickú kauzu, aj keď tá narážka tam samozrejme je. Podobné nápady sme mali aj v minulosti, ale veľa ideí neprejde cez internú diskusiu," povedal pre Fičí Peter Blažečka, PR & Marketing manager portálu.

"Pracuje u nás niekoľko fanúšikov stránky Zomri, ktorá satirou bojuje proti zlyhaniam štátu či jednotlivcov a má množstvo sledovateľov. Aj to nás presvedčilo o tom, že satira nemusí uraziť. Naopak, môže ľudí pobaviť a prinútiť ich k tomu, aby sa zamysleli nad tým, v akom štáte žijeme," dodal Blažečka.

Skryť Vypnúť reklamu

Portál pritom politiku v reklame nevyužil prvýkrát

Aj pred dvoma rokmi sa na Valentína firma snažila zaujať slovami politika a využila dnes už legendárny výrok predsedu parlamentu a SNS, Andreja Danka.

A nenechala si ujsť ani januárový virál - bizarné zastupiteľstvo vo Fekišovciach, ktoré v marketingu využili viaceré firmy.

Prečítajte si tiež: 17 kreatívnych reklám, ktoré reagujú na video z Fekišoviec Čítajte 

ZľavaDňa ponúkla (samozrejme falošný) Zájazd s Ďoďom do Fekišoviec.

Platnosť kupónu bola "od dnes do 10.12.2020, čiže 4 roky".

Záujemcovia sa najskôr museli prihlásiť, keďže bez prihlásenia to nejde, a v cene nebola zahrnutá doprava do Fekišoviec - portál odporúčal použiť horiace vlaky či iné dostupné adrenalínové spojenia.

Politické kauzy využívajú v reklame až po dlhej internej diskusii

"Politike sa v komunikácii snažíme vyhnúť. Niekedy však politická téma prerastie do takých rozmerov, že sa stáva celospoločenskou. Dnešný marketing je aj o tom, ako značky dokážu rýchlo a trefne zareagovať na aktuálne spoločenské dianie," hovorí Blažečka a dodáva, že ak bude v budúcnosti spoločnosťou hýbať nejaká téma, bez ohľadu na to, či je politická, alebo nie, budú jej využitie v marketingu zvažovať.

Skryť Vypnúť reklamu
Prečítajte si tiež: Tlačiareň sa vtipnou reklamou baví na Dankovej rigorózke Čítajte 

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na Fičí.sk

          Inzercia - Tlačové správy

          1. Ako si zabezpečiť krytie liečby a karantény v zahraničí?
          2. Poznáte horúci trend interiérového dizajnu?
          3. Podnikáte? Otvorte si účet online a ušetrite
          4. Ficov priateľ a oligarcha Miroslav Výboh zmenil kurz v biznise
          5. Ak sa včas nespamätáme, vlaky z Číny získajú Maďari a Poliaci
          6. Na čo si dávať pri investovaní do kryptomien pozor
          7. Slovensko v tieni tureckého polmesiaca
          8. Odomknite si SME.sk na viacerých zariadeniach
          9. Dominika Kavaschová: Netušila som, že mám v sebe toľko nehy
          10. Ako sa dostať z Bratislavy do Nitry, Bystrice, Popradu a Prešova
          1. Granátové jablko prekvapí vás chuťou i aktívnymi látkami
          2. Stropný zdvihák zlepší život všetkým imobilným ľuďom
          3. Zázračné účinky Arónie na zdravie
          4. Tento výťah si poradí aj s tým najužším schodiskom
          5. Čučoriedky - dokážu ochrániť váš zrak?
          6. Poznáte horúci trend interiérového dizajnu?
          7. Ficov priateľ a oligarcha Miroslav Výboh zmenil kurz v biznise
          8. Dekarbonizácia má byť súčasťou moderných dodávateľských vzťahov
          9. 100% ovocné šťavy pod lupou – Prečo sa ich oplatí konzumovať?
          10. Ako zvýšiť produktivitu vašej prevádzky?
          1. Ficov priateľ a oligarcha Miroslav Výboh zmenil kurz v biznise 6 430
          2. Dovolenka v Turecku: Skvelé hotely na leto 2021 5 800
          3. Dominika Kavaschová: Netušila som, že mám v sebe toľko nehy 5 768
          4. Ako sa dostať z Bratislavy do Nitry, Bystrice, Popradu a Prešova 5 383
          5. Ak sa včas nespamätáme, vlaky z Číny získajú Maďari a Poliaci 4 668
          6. Ako nájsť dobrý jogurt? Ak neobsahuje toto, ani ho nekupujte 3 190
          7. Na čo si dávať pri investovaní do kryptomien pozor 3 125
          8. Slovensko v tieni tureckého polmesiaca 3 086
          9. Jeden deň na Bratislavu nestačí 2 716
          10. Osviežujúci skúter legendárnej talianskej značky 2 625
          Skryť Vypnúť reklamu
          Skryť Vypnúť reklamu
          Skryť Vypnúť reklamu
          Skryť Vypnúť reklamu

          Hlavné správy zo Sme.sk

          Zatiaľ to vyzerá, že dnešné protesty ani zďaleka nedopadli tak, ako si to hlavný investor objednal.


          V dolnokubínskej nemocnici používajú vakcínu Comirnaty od Pfizer/BioNTech.

          Vláda má v rukách aj lacnejšie riešenia.


          4. aug
          Branislav Benčat

          Hľadáme úspešné inovatívne malé a stredné firmy.


          23 h
          Kalmus v Martine.

          Pohádal sa s Blanárom, Raši tam s ním bol v objatí.


          3 h

          Neprehliadnite tiež

          Vypočujte si nový diel humorného podcastu.


          a 3 ďalší 16. júl