Tlačiareň sa vtipnou reklamou baví na Dankovej rigorózke

Vytlač prácu ako pánko, odporúča Andrej...

Používanie aktuálnych politických káuz v reklame už na Slovensku nie je tabu. V auguste minulého roka sa v uliciach objavili bilboardy firmy, ktorá vyrába sedačky. Boli na nich Hranol, Gašparko a Robko a nechýbal dvojzmyselný text "Aj Hranol si zaslúži sedieť".

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prečítajte si tiež: Hranol, Robko aj gašparko. Bratislavu bavia bilboardy, ktoré odkazujú na politiku Čítajte 

V novembri 2018 zase vytiahol politickú kartu Möbelix - propagoval regál Living, do ktorého "zmestíte všetky zdroje pre vašu rigorózku".

Prečítajte si tiež: Predajca nábytku sa reklamou baví na Dankovej rigorózke Čítajte 

Najnovšie na kauzu rigorózky Andreja Danka zareagovala tlačiarenská firma Anwell.

Na svojom Instagrame a Facebooku zverejnila niekoľko slovných hračiek, ktorými sa snaží zaujať svoju cieľovku - vysokoškolských študentov. Kampaň je dielom agentúry Digitalka.sk.

SkryťVypnúť reklamu

"V Anwelli záverečné práce tlačíme a 'kopírujeme', hoc trošku v inom zmysle slova, ako to urobil pán Kapitán. Páčilo sa nám tiež, že našou reklamnou kampaňou opätovne upriamime pozornosť na vážnu spoločenskú tému a problém, ktorý by sme u politikov nemali tolerovať," povedal pre Fičí Michal Porubský z Anwellu.

Politiku použili v reklame prvýkrát, no ak by sa podobná kauza objavila aj v budúcnosti, nebudú sa báť ju využiť.

"Sme milo prekvapení odozvou. Jednak obrovským počtom reakcií, zdieľaní, komentárov a dosahom kampane, ktorá sa zároveň odráža aj v náraste návštevnosti webu. Ľudia sa bavia a kampaň splnila to, čo sme si od nej sľubovali," dodal Porubský. S výraznejšou negatívnou odozvou sa nestretli.

Kapitán sa objavil dokonca aj na bilboarde.

Stovky študentov v Mlynskej doline sa počas čakania na autobus mohli pozerať na bilboard priamo oproti zastávke MHD.

SkryťVypnúť reklamu

"Cielene sme išli len do jediného bilboardu, ale na veľmi konkrétne zvolenom mieste. Je priamo oproti zastávke na Mlynoch, čiže ho majú denne pred očami tisíce študentov. Dúfali sme, že jeho obsah zarezonuje, čo sa aj podarilo," hovorí Porubský.

Jeden zo sloganov je "ušitý namieru" študentom práva.

"Je cielený práve ako kampaň na viazanie záverečných prác (diplomoviek), keďže zhodou okolností práve študenti Právnickej Fakulty UK odovzdávajú svoje diplomové práce v tomto období," vysvetľuje Porubský.

Okrem toho firma vyhlásila na Facebooku súťaž o fľašu Captaina Morgana. Vyhrá ju človek, ktorý napíše, koľko minimálne zdrojov by mala mať pravá kapitánska rigorózka.

Vtipy o Andrejovi Dankovi nájdete tu.

Prečítajte si tiež: Kniha mesiaca január: Kapitán od Mateja Pavloviča Čítajte 

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu