Fičí logo Fičí
Streda, 21. október, 2020 | Meniny má UršuľaKrížovkyKrížovky

Otravnejšia ako Alzák. Reklama na Dermacol inšpirovala aspoň vtipy

Najhoršie je, že ju neviete dostať z hlavy.

Český a slovenský internet ešte v marci 2018 šokovala reklama na Dermacol, pri ktorej ľudia neverili vlastným očiam (a ušiam).

Igor Timko z No Name, speváčka Kristína a český spevák David Gránský sa v nej bizarným spôsobom snažia nahovoriť ľudí, aby kúpili kozmetické prípravky pre mužov.

Prečítajte si tiež: No Name a Kristína chcú v bizarnej reklame presvedčiť mužov, aby si kúpili sprcháč Čítajte 

Reklama obsahuje aj:

  • dekorácie v česko-slovenských farbách
  • niekoľko svalnatých polonahých mužov
  • nežný vtip o plešine Igora Timka
  • slovo "prdelka"
  • pieseň, ktorú už po jednom vypočutí nebudete vedieť dostať z hlavy
Načítavam video...

Už v marci si z reklamy ľudia robili srandu, na konci roka to však vypuklo naplno.

V televízii ich totiž začala otravovať plná verzia reklamy. Namiesto skrátenej, ktorá mala približne pol minúty, si tak mohli vychutnať tóny a tančeky počas celej piesne.

Skryť Vypnúť reklamu

Trochu iné Pelíšky

No Name

Umenie

Prezident vie

Prečítajte si tiež: Mémcyklopédia #14: Ako vznikla hláška Kiskaty uže? Čítajte 

Už viem, ako chutí večnosť

Misia splnená

Žatva

Prečítajte si tiež: Neotravujte, tu sme pri žatve! Ako vznikol známy mém Čítajte 

Otrava

Nie je reklama ako reklama

Ťažké rozhodnutie

Prečítajte si tiež: Slovenská verzia We Are The World je zlý vtip. Tieto srandy na jej účet sú o dosť lepšie Čítajte 

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na Fičí.sk

Inzercia - Tlačové správy

  1. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  2. Downtown Bratislavy sa rozrastie o nový rezidenčný projekt
  3. Na Slovensku pribúdajú nové bankomaty. Viete čo v nich vybavíte?
  4. Zamestnanec chcel príspevok na stravu, no šéf mal iný názor.
  5. NAŽIVO: Čo čaká ekonomiku? Sledujte #akonato konferenciu
  6. NAŽIVO: Ako na koronu reagujú úspešné firmy? Sledujte #akonato
  7. Kupujte originálne tonerové kazety HP
  8. Investície s fixným ročným výnosom od 6 % do 8 %
  9. Zaplatiť za kávu či obed pomocou správy v čete? Už čoskoro
  10. Pravá strana Dunaja môže vďaka Inchebe získať novú tvár
  1. NAŽIVO: Ako na koronu reagujú úspešné firmy? Sledujte #akonato
  2. NAŽIVO: Čo čaká ekonomiku? Sledujte #akonato konferenciu
  3. Päť chýb pri zateplení strechy
  4. Kupujte originálne tonerové kazety HP
  5. Investície s fixným ročným výnosom od 6 % do 8 %
  6. Prebudili ste sa už v sude, sene alebo teepee? Je to zážitok!
  7. Počas pandémie je dôležité aj správne kúrenie
  8. Bezbariérové vozidlo
  9. Na NFŠ môže byť rýchlo 72 špeciálnych lôžok pre COVID 19
  10. Zaplatiť za kávu či obed pomocou správy v čete? Už čoskoro
  1. Rysy navštívi päťtisíc ľudí denne. Ako vyzerá denný chod chaty 29 691
  2. Kam sa vybrať za jesennými výhľadmi? 15 666
  3. Jedlo v Bratislave: Tieto reštaurácie určite vyskúšajte 15 355
  4. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 13 384
  5. Čo bude s gastráčmi a miliardy z EÚ ako prekliatie? 12 274
  6. Pravá strana Dunaja môže vďaka Inchebe získať novú tvár 11 594
  7. Ako vidia budúcnosť deti zo základných škôl? Budete prekvapení 9 556
  8. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 9 469
  9. Korenie sexuálneho života po päťdesiatke. Tieto tipy vyskúšajte 9 336
  10. Hodnotenie profesionála: Ako obstáli obľúbené hotely v Tatrách? 9 109
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Téma: Reklama a marketing

Prečítajte si aj ďalšie články k téme
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Premiér Igor Matovič.
Ilustračné foto.
CYNICKÁ OBLUDA

V bubline pritakávačov

Začína byť celkom jasné, koho presne Matovič myslí, keď hovorí o múdrosráčoch.