Fičí logo Fičí
Utorok, 22. september, 2020 | Meniny má MóricKrížovkyKrížovky

S rozumom a od 18 rokov. Online reklamy na alkohol sa už nebudú zobrazovať deťom

Dohodli sa na tom internetoví giganti.

(Zdroj: Rawpixel)

V televízii sú reklamy na alkohol obmedzené už dávno a vysielajú ich len v časoch, keď by už pri nej nemali sedieť deti.

V internetovom prostredí sa to reguluje ťažšie, no malo by sa to zmeniť. Facebook, Snapchat, Twitter a YouTube sa v rámci partnerstva s Medzinárodnou alianciou pre zodpovednú konzumáciu alkoholu (IARD), ktorá združuje popredných producentov alkoholu z celého sveta, dohodli, že začnú aktívne bojovať s tým, aby sa reklama na alkoholické nápoje zobrazovala deťom.

Keď budeme spolupracovať a využijeme inovátorské a priekopnícke nastavenia, ktoré sú motorom celého nášho podnikania, môžeme svetu poskytnúť nové štandardy pri propagovaní alkoholu - piva, vína či destilátov,“ zhodli sa Facebook, Snapchat, Twitter a YouTube.

Skryť Vypnúť reklamu

To, aby sa reklama nezobrazovala deťom či tínedžerom, by mali zabezpečiť moderné softvérové nástroje a cielenie reklamy. Zároveň sa internetoví giganti budú snažiť vyhovieť aj ľuďom, ktorí si síce smú kúpiť alkohol, ale z rôznych dôvodov preferujú zostať na sociálnych sieťach mimo dosahu jeho propagovania. Zatiaľ však nie je jasné, ako by to v praxi malo vyzerať.

IARD na Slovensku reprezentuje Fórum Pi s rozumom. To na tohtoročnom festivale Pohoda rozdávalo neplnoletým návštevníkom špeciálne náramky, aby ich odlíšili od dospelých návštevníkov, ktorým barmani mohli predať alkoholické nápoje.

Prečítajte si tiež: Tieto otázky musia znášať od svojho okolia všetci, ktorí nepijú alkohol. Do nemoty Čítajte 

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na Fičí.sk

Inzercia - Tlačové správy

  1. Využívajte nonstop služby právnika s poistením právnej ochrany
  2. Chcete mať ekologickú domácnosť? Začnite od zelenej elektriny
  3. Šport je dôležitý pre fyzické aj mentálne zdravie
  4. Sedemnásť slovenských hotelov na septembrový last minute výlet
  5. Nadšenci behu darovali košickej ZOO viac ako 2000 EUR
  6. Investície s fixným ročným výnosom od 6 % až do 8,25 %
  7. Čo ste nevedeli o jedle v Bratislave? Príbehy reštaurácií
  8. Korenie sexuálneho života po päťdesiatke. Tieto tipy vyskúšajte
  9. Home (ale aj) Office
  10. Premení klimatická kríza Liptov na Podunajskú nížinu?
  1. Chcete mať ekologickú domácnosť? Začnite od zelenej elektriny
  2. Zvislé zdvíhacie zariadenia pre vozičkárov
  3. Nadácia COOP Jednota rozdá obciam a mestám 156 000 eur, hlasovať
  4. Využívajte nonstop služby právnika s poistením právnej ochrany
  5. Šport je dôležitý pre fyzické aj mentálne zdravie
  6. Foreigners will be centre stage in Bratislava for the whole week
  7. Poznanie
  8. Lákajú vás benefity poisťovní? Pri zmene si všímajte podmienky
  9. Sedemnásť slovenských hotelov na septembrový last minute výlet
  10. Osud našich riek máme vo svojich rukách, nenechajme to plávať
  1. Korenie sexuálneho života po päťdesiatke. Tieto tipy vyskúšajte 35 311
  2. Čo ste nevedeli o jedle v Bratislave? Príbehy reštaurácií 35 149
  3. Blíži sa nová kríza, ktorej následky môžu byť omnoho väčšie 21 259
  4. Sedemnásť slovenských hotelov na septembrový last minute výlet 15 061
  5. Premení klimatická kríza Liptov na Podunajskú nížinu? 11 400
  6. Unikátny zážitok na Muránskej planine. Uvíta vás tisícka sysľov 11 197
  7. Užite si čarovnú jeseň na horách: Tipy na výlety pre celú rodinu 10 967
  8. 5 digitálnych vychytávok, ktoré vám uľahčia štúdium 9 445
  9. Školský rozvrh s kalendárom prázdnin v denníku SME 9 140
  10. Fantastická pomôcka pre deti – zábavný a náučný pracovný zošit 8 783
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Premiér Igor Matovič
Dobré ráno

Dobré ráno: Matovič tvrdí, že jeho manželka je iba obeťou

O čom je nový škandál okolo krachujúcej finančnej skupiny.

Podcast Dobré Ráno.
STĹPČEK PETRA TKAČENKA

Trochu nudy do toho vládnutia

Priame kompetencie predsedu vlády sú na papieri skromné.

Peter Tkačenko