Fičí logo Fičí
Nedeľa, 21. apríl , 2019

S rozumom a od 18 rokov. Online reklamy na alkohol sa už nebudú zobrazovať deťom

Dohodli sa na tom internetoví giganti.

(Zdroj: Rawpixel)

V televízii sú reklamy na alkohol obmedzené už dávno a vysielajú ich len v časoch, keď by už pri nej nemali sedieť deti.

V internetovom prostredí sa to reguluje ťažšie, no malo by sa to zmeniť. Facebook, Snapchat, Twitter a YouTube sa v rámci partnerstva s Medzinárodnou alianciou pre zodpovednú konzumáciu alkoholu (IARD), ktorá združuje popredných producentov alkoholu z celého sveta, dohodli, že začnú aktívne bojovať s tým, aby sa reklama na alkoholické nápoje zobrazovala deťom.

Keď budeme spolupracovať a využijeme inovátorské a priekopnícke nastavenia, ktoré sú motorom celého nášho podnikania, môžeme svetu poskytnúť nové štandardy pri propagovaní alkoholu - piva, vína či destilátov,“ zhodli sa Facebook, Snapchat, Twitter a YouTube.

To, aby sa reklama nezobrazovala deťom či tínedžerom, by mali zabezpečiť moderné softvérové nástroje a cielenie reklamy. Zároveň sa internetoví giganti budú snažiť vyhovieť aj ľuďom, ktorí si síce smú kúpiť alkohol, ale z rôznych dôvodov preferujú zostať na sociálnych sieťach mimo dosahu jeho propagovania. Zatiaľ však nie je jasné, ako by to v praxi malo vyzerať.

IARD na Slovensku reprezentuje Fórum Pi s rozumom. To na tohtoročnom festivale Pohoda rozdávalo neplnoletým návštevníkom špeciálne náramky, aby ich odlíšili od dospelých návštevníkov, ktorým barmani mohli predať alkoholické nápoje.

Prečítajte si tiež: Tieto otázky musia znášať od svojho okolia všetci, ktorí nepijú alkohol. Do nemoty

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na Fičí.sk

Inzercia - Tlačové správy

  1. TOP desať gréckych ostrovov na letnú dovolenku 2019
  2. Čerpáte úver? Na toto by ste určite mali myslieť
  3. Až vďaka chorobe objavila svoj talent
  4. Pre učiteľov je dôležité, aby sa navzájom inšpirovali
  5. Kaufland začal s predajom slovenských uhoriek bez fólie
  6. Vie sa vaša pokladnica spojiť s finančnou správou?
  7. Jozef Miloslav Hurban sa dostal do vesmíru
  8. Čo robí dobrého zamestnávateľa dobrým?
  9. Bulharsko: Najlepšie miesta na dovolenku pri mori
  10. 7 kritických situácií na cestách. Ohrozujú každého vodiča
  1. TOP desať gréckych ostrovov na letnú dovolenku 2019
  2. Bim Challenge 2019
  3. Čerpacie stanice OMV Slovensko budú otvorené aj počas sviatkov
  4. Z Fondu malých projektov je možné získať až 50-tisíc eur
  5. Grilovacia sezóna je zahájená!
  6. Moderné bývanie v Žiline v 30-tych rokoch 20. storočia
  7. Čerpačky OMV na Slovensku majú dvere otvorené aj počas sviatkov
  8. Funkce pro Slovensko: navigace na čísla popisná i bez ulic! Mio
  9. Projekt CEC spojil študentov ekonomických univerzít troch štátov
  10. Kúzlo pravidelného investovania
  1. TOP desať gréckych ostrovov na letnú dovolenku 2019 16 790
  2. Bulharsko: Najlepšie miesta na dovolenku pri mori 14 244
  3. 7 kritických situácií na cestách. Ohrozujú každého vodiča 8 749
  4. Čerpáte úver? Na toto by ste určite mali myslieť 8 739
  5. Čo upiecť na Veľkú noc? 5 skvelých dezertov Adriany Polákovej 6 854
  6. Kaufland začal s predajom slovenských uhoriek bez fólie 5 218
  7. Vie sa vaša pokladnica spojiť s finančnou správou? 4 378
  8. Pre učiteľov je dôležité, aby sa navzájom inšpirovali 3 575
  9. Až vďaka chorobe objavila svoj talent 3 278
  10. Čo robí dobrého zamestnávateľa dobrým? 3 215