Monopoly si v novej hre uťahujú z generácie mileniálov

Nie všetkých to pobavilo.

(Zdroj: Hasbro)

Avokádo, káva so sebou, emoji, cestovanie a vegánske reštaurácie.

To všetko nájdete v novej verzie populárnej hry Monopoly, ktorá je plná stereotypov o mileniáloch, teda generácii, ktorá sa narodila v 80. a 90. rokoch.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prečítajte si tiež: Všetci o nás hovoria, málokto nám rozumie. Aká je generácia mladých, ktorí si už nepamätajú socík? Čítajte 

Namiesto toho, aby ste v nej nakupovali nehnuteľnosti, zbierate zážitky a skúsenosti. Vyhrá ten hráč, ktorý zážitkov nazbiera najviac. Tvorcovia hry na jej obale odkazujú: "Zabudnite na nehnuteľnosti. Aj tak si ich nemôžete dovoliť."

Výrobca hry Hasbro stanovil jej odporúčanú predajnú cenu na 19,82 dolára, čo má odkazovať na rok narodenia, od ktorého ľudia patria do generácie milenálov.

SkryťVypnúť reklamu

Niektorých odkazy na mileniálske klišé pobavili, iní si myslia, že Hasbru tento vtip veľmi nevyšiel.

Hlavným argumentom kritikov je to, že sa jedna z najväčších hračkárskych spoločností na svete vysmieva mladým dospelým, pre ktorých je finačne takmer nemožné vlastniť svoj domov.

Firma sa pokúsila aj oficiálne komunikovať túto novinku "mladistvým" jazykom, pri ktorom sa človek nevie rozhodnúť, či je to skvelá irónia, alebo skôr trápny pokus. Napríklad takto zareagovali pre CNN (zámerne neprekladáme pre množstvo fráz, ktoré by sa prekladom stratili):

"Well, avocado toast is our 'fav,' Ray-Bans are 'on fleek,' and cameras because, 'pics or it didn't happen!' The struggle is real for Millennials, so we chose items that we felt were relatable, but would also make fans of all ages LOL."

Názory na novú hru si ľudia vymieňajú na Twitteri:

Existuje Millennial Monopoly... Hádam, že herné komponenty sú iPhone, avokádo, fľaša remeselného piva, čiapka, meme, legíny a účet zo študentskej pôžičky.

Prisahám, že Monopoly pre mileniálov je tá najpovýšeneckejšia hra, aká bola kedy stvorená. Sme na mizine, nie je to naša vina, nechajte nás na pokoji.

Hasbro, môžete mi poskytnúť URL na oficiálnu stránku Hasbro s Monopoly pre mileniálov, kde kydáte na moju demografickú vekovú skupinu, pretože baby boomers spôsobili ekonomickú katastrofu, pre ktorú sme finančne impotentní na dekádu? Vďaka!

Podľa mňa je Monopoly pre mileniálov jediná verzia tej hry, ktorá skutočne dosiahla pôvodný cieľ hry - nebyť vôbec zábavná.

Neviem, čo je zábavnejšie:
a) Monopoly pre mileniálov
b) Mileniáli naštvaní pre Monopoly pre mileniálov

Prečítajte si viac o spoločenských hrách.

Prečítajte si tiež: Tri spoločenské hry, ktoré si užijú najmä nároční hráči Čítajte 

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu