Stovky Rusov si nechali vytetovať logo Domino's kvôli pizzi zadarmo

Medzitým v Rusku.

Krajina matriošiek a všemocného Vladimira Putina sa zase raz stala stredobodom pozornosti kvôli bizarnej udalosti. Sieť pizzerií Domino's tam totiž v posledný augustový deň rozbehla kampaň Domino's Forever.

Princíp bol jednoduchý - ak si niekto dá vytetovať na viditeľnom mieste logo pizzerie, bude mať zadarmo 100 kusov pizze za rok, pričom to bude môcť opakovať až jedno storočie. Dohromady by tak vďaka jednému tetovaniu mohol získať 10-tisíc celých porcií pizze "zadarmo".

Ten, kto to celé vymyslel, zrejme nečakal, že to Rusi zoberú naozaj vážne.

Už v prvých septembrových dňoch zaplavili fotky tetovaní Facebook, Instagram aj ruskú sociálnu sieť VKontakte.

Kým niektorí si dali vytetovať iba logo firmy, ďalší ho skombinovali s Ninja korytnačkou. A našli sa aj jedinci, ktorí to poňali kreatívne.

Pizzeria preto musela upresniť pravidlá.

Už 3. septembra (len 4 dni po spustení kampane na Facebooku) oznámila, že doživotnú pizzu zadarmo dostane len prvých 350 potetovaných šťastlivcov.

Upresnila aj veľkosť tetovania - mohlo byť hocakej farby, ale minimálne 2 centimetre široké. K príspevku pripojila aj názornú ukážku toho, čo si predstavuje pod pojmom "viditeľné časti tela".

Už o deň neskôr reštaurácia kampaň zastavila, ani to však nepomohlo.

Napriek oznámeniu, že firma už našla 350 výhercov, neprestali na sociálnych sieťach pribúdať fotky tetovaní. Len na Instagrame je dnes pod hashtagom #доминоснавсегда až 391 fotografií, a to ešte nepočítame Facebook a Vkontakte. Súťaž mala pôvodne trvať dva mesiace, vďaka Rusom však skončila po 5 dňoch.

Nejde pritom o prvý prípad, kedy vďaka bizarnému činu ľudia získali niečo od firmy bez toho, aby za to museli zaplatiť.

Austrálska reštaurácia Cafe 51 v Melbourne ponúkla ľuďom burgery do konca života za to, že si dali vytetovať jednu z ich pochúťok.

Koncom augusta vyhlásila súťaž aj firma KFC. Tá ponúkla 11-tisíc dolárov páru, ktorý dá svojmu dieťaťu meno Harland podľa zakladateľa reťazca, Harlanda Sandersa.

A zabúdať netreba ani na nedávne udalosti u našich susedov. Fanúšik Andreja Babiša sa s českým premiérom stavil, že si dá vytetovať symbol Babišovej kampane, šišku, a premiér mu za to bude musieť kúpiť nový Iphone.

Prečítajte si tiež: Mladík si dal vytetovať šišku, Babiš mu za to kúpil nový Iphone

Najčítanejšie na Fičí.sk

Inzercia - Tlačové správy

  1. 4 konkrétne tipy, ako získať peniaze na rozvoj podnikania
  2. Kupujete alebo predávate byt? Týchto 5 vecí si skontrolujte!
  3. Cena elektriny rastie, čo to znamená pre firmy?
  4. Boli ste v Novembri 89 na námestí? Patrí vám verejná vďaka!
  5. Spoločenská zodpovednosť je súčasťou podnikania
  6. Hodnotenie profesionála: Dovolenka na Seycheloch
  7. Ľudia si už neuvedomujú, že ich svet nekončí na vlastnom prahu
  8. Televízor s 8K rozlíšením je realitou. Kúpiť či čakať?
  9. Psychológ varuje rodičov: Nesnažte sa byť dokonalými
  10. EY Podnikateľ roka: hľadáme slovenské príbehy!
  1. Vyberáme správny názov firmy
  2. Cena elektriny rastie, čo to znamená pre firmy?
  3. 4 konkrétne tipy, ako získať peniaze na rozvoj podnikania
  4. Manažment a svet v pohybe, výzvy, príležitosti a hrozby
  5. Boli ste v Novembri 89 na námestí? Patrí vám verejná vďaka!
  6. 4 mýty o minerálnej vlne, ktorým by ste nemali veriť
  7. Stavebná fakulta STU na dňoch kariérneho poradenstva
  8. XXIII. Seminár I. Poliačka – Rozvoj cestnej infraštruktúry
  9. Spoločenská zodpovednosť je súčasťou podnikania
  10. Hodnotenie profesionála: Dovolenka na Seycheloch
  1. Dvaja Slováci dokázali zázrak. Ich listy chcú po celom svete 34 769
  2. Kde robia v Bratislave najlepšiu kávu? Vybrali sme 6 kaviarní 26 601
  3. Platíte si poistenie domova zbytočne? 21 370
  4. Kupujete alebo predávate byt? Týchto 5 vecí si skontrolujte! 12 987
  5. Hodnotenie profesionála: Dovolenka na Seycheloch 10 357
  6. Psychológ varuje rodičov: Nesnažte sa byť dokonalými 4 638
  7. Televízor s 8K rozlíšením je realitou. Kúpiť či čakať? 4 632
  8. Volkswagen T-Cross má z každého niečo 3 737
  9. First moment na leto 2019 je tu: 13 letovísk s výraznými zľavami 3 362
  10. Ľudia si už neuvedomujú, že ich svet nekončí na vlastnom prahu 3 026