Hranol, Robko aj gašparko. Bratislavu bavia bilboardy, ktoré odkazujú na politiku

Neotravujte, tu sme na bilboarde.

Prečítajte si tiež: Slovenská sporiteľňa končí s billboardovou reklamou. Urobil to aj festival Grape

Reklamené bilboardy patria najmä vo väčších mestách k celkom často diskutovanej téme, najmä kvôli takzvanému vizuálnemu smogu.

V posledných dňoch zaujala najmä Slovenská sporiteľňa, ktorá sa rozhodla bilboardy ďalej nepoužívať.

Začiatkom augusta sa však sociálnymi sieťami začali šíriť bilboardy značky Sadkay, ktoré pomerne jasnými narážkami poukazujú na súčasnú politickú situáciu v našej krajine.

Nachádza sa na nich Hranol, Gašparko a Robko.

Firma sa špecializuje na predaj sedačiek na mieru a na bilboardoch avizuje, že sedieť na ich sedačkách si zaslúži aj veľký drevený hranol s červenou kravatou a Coca Colou, hasičské auto a tričko s nápisom "Polícia", ako aj postavička gašparka, ktorý visí na motúzi.

Bilboardy sa nachádzajú len v Bratislave a z každého motívu nájdete v uliciach len jeden. O to viac firmu prekvapilo, že sa tak rozšírili po sociálnych sieťach.

"Nemáme radi ničnehovoriace, všeobecné kampane. S nápadom prišla naša agentúra Autentik, veľmi rýchlo sme to zrealizovali a nafotili. Keďže sme začínajúca značka, potrebovali sme ísť do výraznejšej kreatívy, do niečoho, čo si ľudia môžu naozaj všimnúť," povedal pre Fičí vedúci firmy, Miroslav Benčurik.

Inšpirovali sa preto politikou.

"Samozrejme, impulz vychádza z toho, čo sa v tejto krajine už dlhšiu dobu deje. Sme radi, že svojou troškou aj my môžeme prejaviť občiansku zaangažovanosť," dodal Benčurik.

***

***

Prečítajte si tiež: Vilnius ako bod G Európy? Litva spúšťa kontroverznú turistickú kampaň

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na Fičí.sk

Inzercia - Tlačové správy

  1. Zážitky z Pobaltia: Objavte Tallinn a Rigu
  2. Darček, s ktorým si na vás spomenie 365 dní v roku
  3. Predpremiéra vynoveného VW Passat: Viac IQ, viac online
  4. Šanca pre mladé talenty z oblasti umenia, vedy či športu
  5. Top destinácie a hotely na exotickú dovolenku v zime
  6. Stotisíc ľudí rozhodlo: Nadácia banky rozdelí štvrť milióna eur
  7. Slovensko má historicky najvyšší počet ľudí bankujúcich online
  8. ZSE ako jediné prináša Virtuálnu batériu pre fotovoltiku
  9. First moment: Španielske pobrežie patrí medzi najpredávanejšie
  10. Je lepšie menučko, alebo domáca strava? Týždeň sme varili doma
  1. Podnikanie a významné ukazovatele v roku 2019
  2. Smartfóny Samsung Galaxy S priniesli množstvo inovácií
  3. eKasa prichádza na Slovensko
  4. Zážitky z Pobaltia: Objavte Tallinn a Rigu
  5. 4 úkony, ktoré treba absolvovať po založení s.r.o.
  6. Konferencia - EU support for research
  7. A dynamic year in the industrial and logistics sector
  8. Hotovosť je na ústupe. Karty akceptujú aj v kostole či na ulici
  9. Darček, s ktorým si na vás spomenie 365 dní v roku
  10. Zápis do Registra partnerov vo verejnom sektore
  1. Na dôchodok si možno sporíte zle. Šesť zásad správneho šetrenia 19 264
  2. Darček, s ktorým si na vás spomenie 365 dní v roku 11 569
  3. Top destinácie a hotely na exotickú dovolenku v zime 8 530
  4. Je lepšie menučko, alebo domáca strava? Týždeň sme varili doma 8 371
  5. Zážitky z Pobaltia: Objavte Tallinn a Rigu 6 350
  6. Hotovosť je na ústupe. Karty akceptujú aj v kostole či na ulici 4 897
  7. First moment: Španielske pobrežie patrí medzi najpredávanejšie 4 501
  8. Esin Group: Líder Iniciatívy poľnohospodárov vydiera 4 175
  9. Zbrojársky líder z Považia pomáha ľuďom 4 035
  10. Sedem mýtov o stavebnom sporení 3 797

Téma: Reklama a marketing


Článok je zaradený aj do ďalších tém Vtipy o Ficovi

Neprehliadnite tiež

Hlavné správy zo Sme.sk

Stĺpček Petra Schutza

Pellegrini plakal nad rozliatym mliekom

Zdá sa, že v jazde za funkciou sudcu má Fico širokú základňu, o ktorú sa podopiera.