Dali by ste si vodu z párkov? Na festivale ju predávali ako zázračný produkt

Jej zázračné účinky nie sú zadarmo.

(Zdroj: instagram.com/sassy.77)

Voda z ľadovca, smart voda, voda z Fidži... Ľudia sú ochotní vyťahovať peňaženky pre každú blbosť.

Dokázať sa to rozhodol aj chlapík, ktorý vyvinul jedinečný produkt - Hot Dog Water.

Nefiltrovanú párkovú vodu predstavil na festivale Car Free Day v kanadskom Vancouvri. Výkonný riaditeľ spoločnosti Hot Dog Water Douglas Bevans si tam postavil stánok, v ktorom nápoj ponúkal za skvelú akciovú ceu 37,99 dolárov. Dve elegantné sklenené fľaše s plávajúcim párkom ste dokonca mohli zohnať len za 75 dolárov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Etiketa párkovej vody tvrdí, že nápoj je "keto kompatibilný" a že pomáha s chutnutím, povzbudzuje činnosť mozgu, omladzuje a zvyšuje vitalitu.

Loading

...

Keby vám voda nestačila, v stánku ste mohli zohnať aj balzam na pery, sprej na osvieženie dychu či telový sprej s párkovou vôňou.

"Vytvorili sme recept, pričom sme mali veľa ľudí, ktorí vložili veľa snahy do výskumu, a veľa ľudí s vedeckým zázemím, aby sme vytvorili tú najlepšie verziu Hot Dog Water, akú sme mohli," vysvetlil pre Global News CEO Hot Dog Water, Douglas Bevans.

Vysvetlenie, prečo sa do toho pustil, ponúkajú malé písmenká na jeho plagáte, ktoré málokto číta.

"Hot Dog Water v celej svojej absurdnosti verí, že povzbudí kritické myslenie v spojení s produktovým marketingom a jeho významnou úlohou, ktorú hrá v našich nákupných rozhodnutiach."

SkryťVypnúť reklamu

Hoci prvý Bevansov citát bol len ironický, tento myslí vážne: "Je to skutočne niečo ako komentár k produktovému marketingu, a hlavne k šarlatánom propagujúcim 'zdravé' produkty."

Loading

...

Dúfa, že to bude na niečo dobré: "Z reakcií si myslím, že ľudia odídu a prehodnotia niektoré z tých 80-dolárových fliaš vody, ktoré sa tvária ako 'raw' či 'smart' voda, alebo hocičo, čo nemá žiadny skutočný vedecký základ, len veľa pôsobivého marketingu."

Tento umelec vložil do projektu okolo 1200 dolárov, z ktorých zaplatil fľaše, etikety, celý branding a iné výdavky. Časť z nich získal z grantov a festival mu odpustil poplatok za stánok.

Naozaj sa však našli ľudia, ktorí si párkovú vodu kúpili. Podľa Bevansa za niekoľko hodín spotrebovali asi 60 litrov tohto lahodného nápoja. Na zdravie!

SkryťVypnúť reklamu

Ale náš David už dávno poznal potenciál utopencov v dizajnovej fľaši:

Prečítajte si tiež: Otestoval som využitie (ne)obyčajnej fľaše minerálky, z ktorej šalejú všetky instapipky Čítajte 

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu