No Name a Kristína chcú v bizarnej reklame presvedčiť mužov, aby si kúpili sprcháč

Nie sme si istí, koho vlastne zamýšľali ako cieľovku.

Ak bol zámer spoločnosti Dermacol spraviť reklamu takú bizarnú, že sa bude šíriť sama, môžeme im zablahoželať.

Inak si nevieme rozumne vysvetliť, prečo by niekto chcel uviesť pánsku kozmetiku reklamou v podobe kabaretnej pesničky v podaní slovenskej kapely No Name, speváčky Kristíny a českého speváka Davida Gránského.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Do mixu k pesničke, ktorú zložili pre túto príležitosť a využili v nej aj slovo "prdelka", prihodili dekorácie v česko-slovenských farbách, niekoľko svalnatých polonahých mužov a nežný vtip o plešine Igora Timka.

SkryťVypnúť reklamu
Načítavam video...

Nevieme, či aj vám ostal po pozretí rovnaký rozpačitý pocit, ale šíriť sa to bude určite. Ako sa hovorí, aj zlá reklama je reklama.

Prečítajte si tiež: Bizarná taiwanská reklama na Škodu vás pobaví. U nás by taký úlet asi neprešiel Čítajte 

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu