Chcete rande s olympionikmi? Cez Tinder sa s nimi môžete zoznámiť z rôznych miest sveta

Najviac to využívajú Američania a Švédi.

Chceli by ste mať rande s olympijskými športovcami v Pjongčangu, no neviete sa s nimi spojiť? Svetoznáma aplikácia Tinder má riešenie. A ľudia sú z neho nadšení.

Ak by ešte náhodou niekto nevedel - Tinder je zoznamovacia aplikácia, pri ktorej si môžete písať len s ľuďmi, s ktorými sa navzájom páčite.

Tinder funguje na základe vašej polohy - v nastaveniach si môžete určiť, do akej vzdialenosti má aplikácia hľadať nových ľudí. Ak si však kúpite verziu Tinder Plus alebo Tinder Gold, svoju polohu môžete meniť a hľadať ľudí kdekoľvek - aj v dejisku zimnej olympiády.

Článok pokračuje pod video reklamou

A práve to sa deje po celom svete - užívatelia Tinderu sa snažia spojiť s olympijskými atlétmi v Pjongčangu.

Všetci športovci dostali od Tinderu darček - verziu Tinder Gold. Vďaka nej vidia, kto o nich má záujem, a môžu sa spojiť s kýmkoľvek na svete.

Ako uvádza portál mashable.com, počet ľudí, ktorí si zmenili svoju lokalitu na miesto konania olympiády, stúpol až o 1850 percent. Tinder sa v dňoch konania olympiády v meste používa o 348 percent viac. Používatelia s lokalitou Pjongčang nezaháľajú ani v lajkovaní - počet potiahnutí doprava (znamenie, že sa vám niekto páči) stúpol o 565 percent a počet matchov (spojení na základe vzájomných sympatií) stúpol o 644 percent oproti bežným dňom v juhokórejskej metropole.

Podľa dát aplikácie majú najväčší záujem o rande so športovcami ľudia z USA - tí si lokalitu menili najčastejšie. Za nimi nasleduje Švédsko, Spojené kráľovstvo, Kanada, Švajčiarsko, Nemecko, Francúzsko, Austrália, Holandsko a Argentína.

Ostáva len dúfať, že to nedopadne takto:

Prečítajte si tiež: Opýtali sme sa ľudí na ich bizarné zážitky z Tinderu. Toto je desať najdrsnejších

Najčítanejšie na Fičí.sk

Inzercia - Tlačové správy

  1. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  2. Keď Slováci krotia morský vietor
  3. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  4. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  5. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  6. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  7. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  8. Vizuálny smog je problém
  9. Reportáž: Na Záhorí vyrábajú svetové omietky
  10. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou
  1. Podceňovať skúšobné jazdy sa pri výbere vozidla neoplatí
  2. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  3. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  4. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  5. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  6. Keď Slováci krotia morský vietor
  7. Ochrana pred tropickou horúčavou
  8. Pivovar Šariš investoval do kultúry
  9. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  10. Savills Investment Management kupuje Gdanski Business Center II
  1. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 17 568
  2. Vizuálny smog je problém 10 589
  3. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 4 682
  4. Objavte najvzácnejšiu hubu na svete. Rastie na Liptove 4 062
  5. Reportáž: Hranolky z McDonald’s sú zložené z 5 ingrediencií 3 123
  6. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 3 116
  7. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 3 074
  8. Spoznajte exotický Zanzibar od severu až po juh 2 610
  9. Prešovská Spinea tromfla Japoncov a spresnila roboty 2 269
  10. Historickým vláčikom sa prichádza previezť stále viac turistov 2 092