Doritos chce vyrábať čipsy určené pre ženy. Oproti obyčajným majú byť menšie a tichšie

Ženy sa vraj hanbia chrumkať.

Chceli by sme vidieť brainstorming, pri ktorom v spoločnosti Pepsi Co, ktorá vyrába značku čipsov Doritos, dostali nápad, že budú vyrábať lupienky špeciálne pre ženy. Ani vy si neviete predstaviť, v čom by mal spočívať ten rozdiel?

Podľa spoločnosti majú ženy pri jedení čipsov špeciálne požiadavky.

Ako povedala v rozhovore pre Freakonomics globálna výkonná riaditeľka Pepsi Co Indra Nooyi, "hoci ženy by rady chrúmali čipsy nahlas, oblizovali si prsty a na konci si sypali malé polámané kúsky do úst, uprednostňujú nerobiť to na verejnosti." To je podľa nej mužská doména.

Článok pokračuje pod video reklamou

Preto sa rozhodli, že budú vyrábať zvukovo menej výrazné čipsy, ktoré by však nemali stratiť nič zo svojej chuti. Tiež by sa ich príchuť mala menej lepiť na prsty a chcú zmenšiť aj balenie, aby sa zmestilo do ženskej kabelky.

Zároveň riaditeľka tento krok bráni, že nejde o rozdeľovanie na mužské a ženské, ale skôr sa zamysleli nad tým, či existujú snacky pre ženy, ktoré môžu byť navrhnuté a balené iným spôsobom.

Nestretli sa však s veľkým pochopením, hlavne medzi samotnými ženami.

Stretol už niekto v Doritos niekedy dámu?

Ako reakciu na Doritos čipsy pre ženy by som mala jesť najväčšie čipsy, aké nájdem, chrúmať naozaj nahlas, grgať a nosiť balík čipsov ako kabelku.

Hlavu hore, dievčatá! Možno nemáme dámu - prezidentku, ale máme dámske Doritos!

Idem si sadnúť a napísať naštvaný list Doritos.

Posledný vtip odkazuje na ďalšiu aférku s nezmyselným produktom určeným pre ženy.

Perá značky BIC "pre ňu" sa stali predmetom výsmechu. Písacie potreby v pastelových farbách to schytali v recenziách na Amazone, kde sa ženy vybláznili viac ako 2000 vtipnými komentármi. Upútali aj pozornosť komičky Ellen DeGeneres, ktorá si z nich robila srandu vo svojej show.

Existuje dokonca termín "ružová daň".

Prišli s ním francúzske feministky, keď zistili, že ružové dámske žiletky sú podstatne drahšie ako modré, určené pre mužov. Kým balík piatich ženských jednorazových žiletiek stál 1,8 eur, za 1,72 sme si mohli kúpiť desať mužských.

Mnohé ženské produkty stoja viac ako mužské, pričom rozdiel je často naozaj len vo farbe, vôni či dizajne obalu. A nie je to tak len vo Francúzsku, ale na celom svete.

Je veľa vecí, pri ktorých má rozdelenie na mužské a ženské zmysel, pri mnohých je to však len marketingový ťah. Tak, ako je nezmyselná zubná pasta určená mužov (fakt to existuje), sú hlúposť aj čipsy pre ženy.

Prečítajte si tiež: Justin Timberlake naštval fanúšikov Janet Jackson. Pesničku zastavil presne pred kritickým momentom

Najčítanejšie na Fičí.sk

Inzercia - Tlačové správy

  1. Ochrana pred tropickou horúčavou
  2. Keď Slováci krotia morský vietor
  3. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  4. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  5. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000€
  6. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  7. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  8. Vizuálny smog je problém
  9. Reportáž: Na Záhorí vyrábajú svetové omietky
  10. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou
  1. Keď Slováci krotia morský vietor
  2. Ochrana pred tropickou horúčavou
  3. Pivovar Šariš investoval do kultúry
  4. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  5. Savills Investment Management kupuje Gdanski Business Center II
  6. Škôlka od srdca
  7. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000€
  8. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  9. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  10. Križovatka si vyžiada rozsiahlu odstávku teplej úžitkovej vody
  1. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 15 148
  2. Reportáž: Hranolky z McDonald’s sú zložené z 5 ingrediencií 9 727
  3. Vizuálny smog je problém 9 538
  4. Objavte najvzácnejšiu hubu na svete. Rastie na Liptove 7 454
  5. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 5 484
  6. Spoznajte exotický Zanzibar od severu až po juh 4 598
  7. Prešovská Spinea tromfla Japoncov a spresnila roboty 4 418
  8. Dovolenka pri Mŕtvom mori a tipy na overené hotely 3 741
  9. Historickým vláčikom sa prichádza previezť stále viac turistov 3 647
  10. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 3 499