Ocikanie tejto reklamy vám môže zmeniť život. Ikea sa inšpirovala tehotenskými testami

Trochu nechutné, ale čo by človek neurobil pre zľavu.

Švédsky obchod s nábytkom IKEA je známy svojimi reklamami, teraz však prišiel s niečím naozaj originálnym. Vytvoril totiž printovú reklamu, ktorá slúži tiež ako tehotenský test.

Reklama vyšla vo švédskom magazíne pre ženy Amelia a stojí za ňou agentúra Åkestam Holst v spolupráci so spoločnosťou Mercene Labs. Ukazuje kolísku, vedľa ktorej je zobrazená jej cena, a tvrdí, že jej ocikanie vám môže zmeniť život.

Časť stránky je totiž vyrobená z podobného materiálu, ako je ten, ktorý sa používa na bežne dostupných tehotenských testoch.

Článok pokračuje pod video reklamou

Aj keď to znie nechutne, ocikať reklamu sa tehotným ženám oplatí.

Keď príde spomínaná časť reklamy do kontaktu s močom tehotnej ženy, kúsok papiera pod pôvodnou cenou zmení farbu a zobrazí sa nová cena. Tá je o polovicu nižšia - z 995 švédskych korún klesne na 495.

"K tomu, aby reklama správne fungovala, sme museli urobiť niekoľko technických pokrokov. Začiatočným bodom bol prúžok, ktorý sa používa v tehotenských testoch a spolieha sa na protilátky, ktoré sa viažu na tehotenský hormón hCG, čo spôsobuje zmenu farby," povedala agentúra Åkestam Holst pre magazín Adweek.

Aby sa táto technológia dala použiť v tlačenej reklame, použili Mercene Labs svoje skúsenosti s vývojom materiálov a nakoniec našli ten správny. Počas práce na kampani dosiahli technický pokrok, ktorý má podľa agentúry potenciál zlepšiť lekársku diagnostiku.

Prečítajte si tiež: Varenie už nemôže byť jednoduchšie. Ikea vymyslela návod, s ktorým si poskladá jedlo aj antitalent

Najčítanejšie na Fičí.sk

Inzercia - Tlačové správy

  1. Najkrajšie americké národné parky
  2. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  3. Keď Slováci krotia morský vietor
  4. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  5. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  6. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  7. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  8. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  9. Vizuálny smog je problém
  10. Reportáž: Na Záhorí vyrábajú svetové omietky
  1. Najkrajšie americké národné parky
  2. Podceňovať skúšobné jazdy sa pri výbere vozidla neoplatí
  3. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  4. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  5. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  6. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  7. Keď Slováci krotia morský vietor
  8. Ochrana pred tropickou horúčavou
  9. Pivovar Šariš investoval do kultúry
  10. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  1. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 16 273
  2. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 7 692
  3. Vizuálny smog je problém 4 676
  4. Najkrajšie americké národné parky 4 608
  5. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 3 013
  6. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 € 2 704
  7. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 2 549
  8. Objavte najvzácnejšiu hubu na svete. Rastie na Liptove 2 298
  9. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate 2 112
  10. Keď Slováci krotia morský vietor 1 857