SME
Utorok, 26. január, 2021 | Meniny má TamaraKrížovkyKrížovky

Plechovka za viac ako 1000 eur? Klenotníctvo Tiffany vyrába obyčajné predmety za astronomické ceny

Keď si to nekúpite vy, tak tá slečinka z vedľajšieho vchodu áno. Možno svojej čivave alebo dieťaťu.

(Zdroj: facebook.com/ Tiffany & Co.)

Americká klenotnícka firma Tiffany & Co vytvorila líniu predmetov, ktoré by od nich nikto nečakal. Obsahuje rôzne druhy predmetov každodennej spotreby, do ktorých pridali zlato, striebro a iné drahé materiály.

Táto kolekcia sa volá "Everyday Objects" (v preklade Každodenné vec). Každý z nás sa môže zamyslieť nad tým, či sú takéto predmety potrebné pre náš život, alebo je to len ďalší z extrémov, ktorý predvádzajú spoločnosti, aby zaujali na trhu a prilákali väčší počet zákazníkov.

Skryť Vypnúť reklamu

Táto plechovka stojí približne 1068 € a je vyrobená zo striebra.

Kto by si nemohol dovoliť túto plechovicu, môže zájsť k smetným košom, nájsť nejakú použiteľnú a kúpiť strieborný sprej. Potom, samozrejme, nezabudnúť si to odfotiť a pridať na sociálnu sieť, aby vám všetci mohli závidieť.

A tu sú aj ďalšie "bežné" produkty, ktoré spoločnosť z tejto kolekcie predáva.

Čas je vzácny, čas sú peniaze. Ako inak by ste si to zapamätali, ak nie tak, že si kúpite tento budík zo striebra za 422 €.

Kúpte svojmu dieťaťu toto a povedzte mu, nech sa nehrá s vašimi peniazmi. To bude čumieť! Toto jojo stojí v prepočte 253 €.

Dali by ste 548 € za presýpacie hodiny? Áno? Prečo?

Vraví sa, že nie je dôležité, čo je na povrchu, ale čo je vnútri. V tomto prípade by to mala byť káva, ale nie je to celkom tak. Svetu nie je jedno, či pijete z papierového pohára zo samošky alebo od Tiffanyho. Set stojí 80 € - tak jeden darujte kamoške, aby sa nehnevala.

Nie, keď vám mamka s tatkom povedali, že by ste mali konečne vyletieť z hniezda, nemysleli to doslova. Toto strieborné by vašich rodičov stálo rodinný rozpočet, lebo je za 8445 €.

Slamku nájdete v troch verziách - zlatej, striebornej a v ružovom zlate. Jedna "crazy" slamka, ako ju výrobcovia nazvali (mysleli bláznivý tvar či sumu?), je za 295 €.

Máte pocit, že plastové lego, na ktoré stúpite vždy, keď sa to nehodí, je už out? Ak ste odpovedali áno, investujte a kúpte si kocky za 1266 €. Vaše nohy sa vám za to (ne)poďakujú.

Ľudia na FB stránke spoločnosti sú znechutení a nechápu, ako hlboko klesla značka, ako je Tiffany. Iní si z toho robia žarty.

"Kávová šálka alebo hrnček (je jedno, čo to je) je smiešna. Tá šálka sama o sebe kričí: "Pozrite sa na mňa, som drahá a pekná a viem o tom..." Tiffany je šperkárska ikona, no všetky tieto posledné trendy ako parfém, domáce potreby a iné od Tiffanyho, to už negarantujú. Je to jednoducho spôsob ako zarobiť peniaze. Ľudia, držte sa vašich ikonických a tradičných šperkov - nepošpiňte meno a značku týmito vecami, ktoré môžeme nájsť vo Wallmarte. Rada zákazníka."

Skryť Vypnúť reklamu

"Mali by ste sa držať výroby šperkov."

"Strieborná plechovka za 1000 $? To je asi vtip. Gratulujem vám ľudia, konečne tu je produkt od Tiffanyho, ktorý si nielenže nebudem chcieť kúpiť, ale bola by som aj veľmi sklamaná, ak by som ho dostala ako darček."

"Vždy som chcela šálku na kávu za 1000 $." (Haha.)

"Toto je humor však? Ak áno, tak skvelý. Ak nie, tak Boh nám všetkým pomáhaj."

Prečítajte si tiež: Značka Balenciaga spravila vlastnú verziu Crocsov. Najhnusnejšie topánky sa dostali do módnych výšin Čítajte 

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na Fičí.sk

Inzercia - Tlačové správy

  1. Za špičkovým produktom na podporu imunity sú talentovaní Slováci
  2. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  3. Ako spoznať ekologickejšie potraviny? Radí odborník
  4. Ochrana prírody na Slovensku má nové ocenenie
  5. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  6. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  7. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  8. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  9. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  10. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  1. Spoločnosť BILLA v novom e-booku radí, ako sa stravovovať zdravo
  2. Počas koronakrízy vzrástli obavy z dopadov práceneschopnosti
  3. Za špičkovým produktom na podporu imunity sú talentovaní Slováci
  4. Ochrana prírody na Slovensku má nové ocenenie
  5. Ako spoznať ekologickejšie potraviny? Radí odborník
  6. Budovanie zelenej značky
  7. Arval Slovakia: Spoliehajú na nás firmy z kľúčových sektorov
  8. INEKO: Základná škola v Svätom Jure je najlepšia na Slovensku
  9. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  10. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 25 879
  2. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 22 128
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 17 098
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 8 977
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 603
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 8 383
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 7 597
  8. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 480
  9. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 305
  10. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 302
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Téma: Zábavné

Prečítajte si aj ďalšie články k téme
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Premiér Igor Matovič.

Zaočkovať sa môžu seniori nad 75 rokov.

11 h
Plošný skríning sa končí dnes.

Mestá chcú o ďalšom testovaní ešte rokovať.

22 h
Peter Tkačenko

Možno sa ich za tie peniaze aspoň zbavíme.

3 h
CYNICKÁ OBLUDA

Vytlačený Uhrík

Kotleba najskôr Uhríka vytlačil z čela strany a teraz už úplne. Aj s Mazurekom a ďalšími Gruppenführermi.