Plechovka za viac ako 1000 eur? Klenotníctvo Tiffany vyrába obyčajné predmety za astronomické ceny

Keď si to nekúpite vy, tak tá slečinka z vedľajšieho vchodu áno. Možno svojej čivave alebo dieťaťu.

(Zdroj: facebook.com/ Tiffany & Co.)

Americká klenotnícka firma Tiffany & Co vytvorila líniu predmetov, ktoré by od nich nikto nečakal. Obsahuje rôzne druhy predmetov každodennej spotreby, do ktorých pridali zlato, striebro a iné drahé materiály.

Táto kolekcia sa volá "Everyday Objects" (v preklade Každodenné vec). Každý z nás sa môže zamyslieť nad tým, či sú takéto predmety potrebné pre náš život, alebo je to len ďalší z extrémov, ktorý predvádzajú spoločnosti, aby zaujali na trhu a prilákali väčší počet zákazníkov.

Táto plechovka stojí približne 1068 € a je vyrobená zo striebra.

Kto by si nemohol dovoliť túto plechovicu, môže zájsť k smetným košom, nájsť nejakú použiteľnú a kúpiť strieborný sprej. Potom, samozrejme, nezabudnúť si to odfotiť a pridať na sociálnu sieť, aby vám všetci mohli závidieť.

Článok pokračuje pod video reklamou

A tu sú aj ďalšie "bežné" produkty, ktoré spoločnosť z tejto kolekcie predáva.

Čas je vzácny, čas sú peniaze. Ako inak by ste si to zapamätali, ak nie tak, že si kúpite tento budík zo striebra za 422 €.

Kúpte svojmu dieťaťu toto a povedzte mu, nech sa nehrá s vašimi peniazmi. To bude čumieť! Toto jojo stojí v prepočte 253 €.

Dali by ste 548 € za presýpacie hodiny? Áno? Prečo?

Vraví sa, že nie je dôležité, čo je na povrchu, ale čo je vnútri. V tomto prípade by to mala byť káva, ale nie je to celkom tak. Svetu nie je jedno, či pijete z papierového pohára zo samošky alebo od Tiffanyho. Set stojí 80 € - tak jeden darujte kamoške, aby sa nehnevala.

Nie, keď vám mamka s tatkom povedali, že by ste mali konečne vyletieť z hniezda, nemysleli to doslova. Toto strieborné by vašich rodičov stálo rodinný rozpočet, lebo je za 8445 €.

Slamku nájdete v troch verziách - zlatej, striebornej a v ružovom zlate. Jedna "crazy" slamka, ako ju výrobcovia nazvali (mysleli bláznivý tvar či sumu?), je za 295 €.

Máte pocit, že plastové lego, na ktoré stúpite vždy, keď sa to nehodí, je už out? Ak ste odpovedali áno, investujte a kúpte si kocky za 1266 €. Vaše nohy sa vám za to (ne)poďakujú.

Ľudia na FB stránke spoločnosti sú znechutení a nechápu, ako hlboko klesla značka, ako je Tiffany. Iní si z toho robia žarty.

"Kávová šálka alebo hrnček (je jedno, čo to je) je smiešna. Tá šálka sama o sebe kričí: "Pozrite sa na mňa, som drahá a pekná a viem o tom..." Tiffany je šperkárska ikona, no všetky tieto posledné trendy ako parfém, domáce potreby a iné od Tiffanyho, to už negarantujú. Je to jednoducho spôsob ako zarobiť peniaze. Ľudia, držte sa vašich ikonických a tradičných šperkov - nepošpiňte meno a značku týmito vecami, ktoré môžeme nájsť vo Wallmarte. Rada zákazníka."

"Mali by ste sa držať výroby šperkov."

"Strieborná plechovka za 1000 $? To je asi vtip. Gratulujem vám ľudia, konečne tu je produkt od Tiffanyho, ktorý si nielenže nebudem chcieť kúpiť, ale bola by som aj veľmi sklamaná, ak by som ho dostala ako darček."

"Vždy som chcela šálku na kávu za 1000 $." (Haha.)

"Toto je humor však? Ak áno, tak skvelý. Ak nie, tak Boh nám všetkým pomáhaj."

Prečítajte si tiež: Značka Balenciaga spravila vlastnú verziu Crocsov. Najhnusnejšie topánky sa dostali do módnych výšin

Najčítanejšie na Fičí.sk

Inzercia - Tlačové správy

  1. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  2. Keď Slováci krotia morský vietor
  3. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  4. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  5. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  6. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  7. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  8. Vizuálny smog je problém
  9. Reportáž: Na Záhorí vyrábajú svetové omietky
  10. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou
  1. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  2. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  3. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  4. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  5. Keď Slováci krotia morský vietor
  6. Ochrana pred tropickou horúčavou
  7. Pivovar Šariš investoval do kultúry
  8. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  9. Savills Investment Management kupuje Gdanski Business Center II
  10. Škôlka od srdca
  1. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 16 952
  2. Vizuálny smog je problém 10 256
  3. Objavte najvzácnejšiu hubu na svete. Rastie na Liptove 5 052
  4. Reportáž: Hranolky z McDonald’s sú zložené z 5 ingrediencií 4 971
  5. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 3 564
  6. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 3 253
  7. Spoznajte exotický Zanzibar od severu až po juh 3 198
  8. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 2 938
  9. Prešovská Spinea tromfla Japoncov a spresnila roboty 2 854
  10. Historickým vláčikom sa prichádza previezť stále viac turistov 2 554

Téma: Zábavné


Neprehliadnite tiež

Mémcyklopédia #18: Ficov labrador Larry

Jediný člen Smeru, ktorého by ste chceli mať doma.

Hlavné správy zo Sme.sk

AUTO

Vývojár palív v F1 pre SME: Niekedy vieme viac ako technici

Benoit Poulet už začína vyvíjať benzín na budúci rok.

Autorská strana Beaty Balogovej

Kedy vyberieme Nagyiku z truhly? Nevieme hovoriť o smrti

Na príchod dieťaťa sa systematicky pripravujeme, ale umieranie ukrývame ako nejaké zlyhanie.