Dokedy platí predplatné na jeden rok? Aj tieto hlášky počúvajú každý deň kolegovia na helpdesku SME

Dokedy platí predplatné na jeden rok? Aj tieto hlášky počúvajú každý deň kolegovia na helpdesku SME

Vydané 7.11.2017 o 12:01

Chyba 503 je tak závažná, že som si musel otvoriť ľavicový denník!

Práca s ľuďmi si vyžaduje veľa trpezlivosti a obzvlášť, keď pracujete na zákazníckej podpore. Svoje o tom vedia aj naši kolegovia z helpdesku, ktorí sa podelili o tie najlepšie reakcie zákazníkov.

Reakcie na nedostupnosť Sme.sk - chyba 503

1. "Titulná stránka Sme.Sk je pravdepodobne porucha."

2. "Dobrý deň, chyba 503 je tak závažná, že som si musel otvoriť ľavicový denník!"

3. "Fašírky z tofu - nedá sa otvoriť, ďakujem."

4. "Nejde Vám celá stránka. Nejaký beťar vám dal zabrať :-) Len sa snažte spustiť aby som si vedel čítať vaše články. S pozdravom Váš čitateľ, ktorý u vás ešte nikdy nič nevyhral."

5. "Chyba 503. Som rozčarovaná opakovaním nemožnosťou dostať sa na stránky SME. Ešteže v sobotu mi chodia noviny SME a ja ich mám aspoň sčasti prečítané."

6. "Prečo mi blokujete čítanie správ tým, že mi oznamujete nezmyselnú správu: "Našli ste našu chybu". Žiadnu chybu som nenašiel a nič som Vám neoznamoval. Prosím odblokovať."

Predplatné

1. "Dobrý deň, napriek zaplateniu poplatku SME žiada heslo."

2. E-mail zo Štatistického úradu SR: "Dobrý deň, chcela by som sa informovať, dokedy platí predplatné služby, ktorú sme si aktivovali na meno ... v marci 2017 na obdobie 1 roka."

3. "Keď ste neobjektívni (proamerickí a rusofóbni), tak skrachujete!!!"

4. "Tomu šulinovi z petitu to ani neposílam, rozhoduje o hovnu."

5. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Diskusie

1. Diskusný príspevok: "Cigan, necigan, kazdy, kto sa necha kupit a podplatit si zasluzi "gulku do hlavy"..."

Vysvetlenie príspevku odoslané mailom adminovi: "Ja si myslim, ze vy ste nepohopila moj text, kedze som to myslel uplne inak. Vy totiz stale nerozumiete tym uvodzovkam."

2. Perlička z diskusii: “Vadia mi cenzori ako pani Soňa Paculíková, ktorá je manažér takmer všetkého.”

3. "Budem požadovať ospravedlnenie a vyplatenie spôsobenej morálnej ujmy potlačovaním vyjadrenia slobody môjho názoru!"

4. "Admin, teba by ani v socíku nezamestnali pre porušovanie slobody slova."

Keď riešite viac služieb a používatelia to nevedia:

E-mail k predplatnému: "Dobrý deň, ja si vážim korektný a slušný prístup, ktorý Vám nechýba. To sa o oddelení diskusie@sme.sk povedať nedá ani omylom."

O pár minút neskôr

E-mail k diskusiám: "Dobrý deň, preposielam Vám časť korešpondencie s iným oddelením. Takto sa komunikuje... máte sa čo učiť."

Prečítajte si tiež: Prečítajte si tiež:Haló, vy ste internet? Vybrali sme najlepšie hlášky ľudí, ktorí volajú na zákaznícky servis Postu

Najčítanejšie na Fičí.sk

Ďalšie na Fičí.sk

Čo tak ešte jeden článok ?