Zastanú sa ľudia skôr šikanovaného chlapca alebo jedla? Výsledok tohto experimentu je smutný

Zastanú sa ľudia skôr šikanovaného chlapca alebo jedla? Výsledok tohto experimentu je smutný

Vydané 24.10.2017 o 16:07

Pri siahaní na jedlo končí všetka sranda.

Organizácia No Bully sa spojila so sieťou rýchleho občerstvenia Burger King, aby urobila zaujímavý experiment.

Aby ukázali, ako ľudia reagujú na šikanovanie na verejnosti, navštevníkov prevádzky vystavila dvom veľmi rozdielnym typom šikany. V prvom prípade šikanovala skupinka chlapcov (samozrejme, išlo len o hercov) svojho spolužiaka, v druhom "šikanoval" zamestnanec prevádzky buger, ktorý si zákazník objednal. Predtým, ako ho zabalil, buchol zamestnamec do burgera päsťou. Chlapca zase spolužiaci osočovali, hodili ho na zem a vyliali mu do jedla limonádu.

Zatiaľ čo väčšina ľudí sa dokázala nečinne prizerať šikanovaniu chlapca, proti "šikanovaniu" jedla sa takmer všetci ohradili.

Až 95 % ľudí sa na šikanovaný burger sťažovalo u obsluhy, pričom len 12 % ľudí sa zastalo šikanovaného chlapca. Ľudia, ktorí mu pomohli, sa čudovali, prečo sa všetci len prizerajú. Každý rok zažije šikanu až 30 % študentov na celom svete a aj keď sa mnohým môže zdať, že je to záležitosť z amerických filmov, bohužiaľ sa s ňou stretávame aj na Slovensku.

Prečítajte si tiež: Prečítajte si tiež:Polícia zverejnila video šikany, dievčatá obeť kopali a ťahali za vlasy

Ľudia, ktorí boli v minulosti obeťami šikany, vo videu hovoria, že sa takýchto detí treba zastať a pomôcť im.

Nikto si totiž nezaslúži byť šikanovaný. "Vieme, že šikana má mnoho foriem, či už fyzickú, verbálnu, vo vzťahu alebo cez internet. Ale prvým krokom k jej ukončeniu je to, že sa proti nej postavíme," uviedol v tlačovej správe Nicolas Carlisle, zakladateľ a CEO organizácie No Bully.

Prečítajte si tiež: Prečítajte si tiež:Nikdy neverte klaunovi. Burger King urobil z hororového hitu TO svoju reklamu

Najčítanejšie na Fičí.sk

Ďalšie na Fičí.sk

Čo tak ešte jeden článok ?