Zastanú sa ľudia skôr šikanovaného chlapca alebo jedla? Výsledok tohto experimentu je smutný

Pri siahaní na jedlo končí všetka sranda.

Organizácia No Bully sa spojila so sieťou rýchleho občerstvenia Burger King, aby urobila zaujímavý experiment.

Aby ukázali, ako ľudia reagujú na šikanovanie na verejnosti, navštevníkov prevádzky vystavila dvom veľmi rozdielnym typom šikany. V prvom prípade šikanovala skupinka chlapcov (samozrejme, išlo len o hercov) svojho spolužiaka, v druhom "šikanoval" zamestnanec prevádzky buger, ktorý si zákazník objednal. Predtým, ako ho zabalil, buchol zamestnamec do burgera päsťou. Chlapca zase spolužiaci osočovali, hodili ho na zem a vyliali mu do jedla limonádu.

Článok pokračuje pod video reklamou

Zatiaľ čo väčšina ľudí sa dokázala nečinne prizerať šikanovaniu chlapca, proti "šikanovaniu" jedla sa takmer všetci ohradili.

Až 95 % ľudí sa na šikanovaný burger sťažovalo u obsluhy, pričom len 12 % ľudí sa zastalo šikanovaného chlapca. Ľudia, ktorí mu pomohli, sa čudovali, prečo sa všetci len prizerajú. Každý rok zažije šikanu až 30 % študentov na celom svete a aj keď sa mnohým môže zdať, že je to záležitosť z amerických filmov, bohužiaľ sa s ňou stretávame aj na Slovensku.

Prečítajte si tiež: Polícia zverejnila video šikany, dievčatá obeť kopali a ťahali za vlasy

Ľudia, ktorí boli v minulosti obeťami šikany, vo videu hovoria, že sa takýchto detí treba zastať a pomôcť im.

Nikto si totiž nezaslúži byť šikanovaný. "Vieme, že šikana má mnoho foriem, či už fyzickú, verbálnu, vo vzťahu alebo cez internet. Ale prvým krokom k jej ukončeniu je to, že sa proti nej postavíme," uviedol v tlačovej správe Nicolas Carlisle, zakladateľ a CEO organizácie No Bully.

Prečítajte si tiež: Nikdy neverte klaunovi. Burger King urobil z hororového hitu TO svoju reklamu

Najčítanejšie na Fičí.sk

Inzercia - Tlačové správy

  1. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  2. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí
  3. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  4. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  6. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  7. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  8. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  9. Volkswagen Golf GTI TCR naživo na Slovakia Ringu!
  10. 3 dôvody, prečo sa oplatí mať online účet v ZSE už toto leto
  1. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  2. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  3. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí
  5. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  6. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  7. Salón architektov A0 – Coneco 2018
  8. Záhradný nábytok: aký materiál je najlepší?
  9. Životné jubileum prof. Ing. Jaroslava Valáška, PhD.
  10. OMV pozýva na pretekársky supervíkend na okruhu Slovakiaring
  1. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 10 867
  2. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 9 881
  3. Ulovte si last minute dovolenku so zľavou do 70% 9 136
  4. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 8 572
  5. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 7 653
  6. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 6 312
  7. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 4 576
  8. Nie sme žiadni paštikári. Slováci už dovolenkujú inak 4 249
  9. Iná tvár Mexika: Nocovanie s Indiánmi, dobrodružstvo v džungli 3 649
  10. Volkswagen Golf GTI TCR naživo na Slovakia Ringu! 3 213