Nikdy neverte klaunovi. Burger King urobil z hororového hitu TO svoju reklamu

Niekedy aj reklamy v kine vedia prekvapiť.

Žiadny hororový fanúšik si nenechal ujsť najúspešnejsí horor tohto roka - "To" na motívy rovnomennej knihy od Stephena Kinga. Významnú rolu v ňom hrá strašidelný klaun Pennywise, ktorému sa (ako to už v hororoch býva) naozaj nedá veriť.

Ľudia, ktorí sa zúčastnili predpremiéry filmu v Nemecku, zažili na konci nečakané prekvapenie.

Fastfoodová sieť Burger King sa totiž rozhodla využiť fakt, že klauna má ako maskota aj konkurenčný McDonald's.

Po tom, ako film skončil, zobrazil sa na plátne odkaz: "Ponaučenie je: Nikdy neverte klaunovi." Burger King takto z úspešného filmu urobil svoju najdlhšiu reklamu.

Článok pokračuje pod video reklamou

Strach z klaunov nie je ničím ojedinelým, trpia ním deti, ale aj dospelí. Môžu za to okrem iného ich prehnane zvýraznené rysy tváre či neprirodzene veľké nohy, ruky a nosy, ktoré sa niektorým zdajú byť zábavné a iných naopak desia.

Prečítajte si tiež: Bojíte sa klaunov? V tomto desivom moteli by ste nezaspali

Postavu zlého klauna spopularizoval v osemdesiatych rokoch práve Stephen King a jeho "To", sieť McDonald's však mala za maskota klauna Ronalda McDonalda už oveľa skôr.

Prvýkrát sa objavil v reklame v roku 1963, od roku 2003 ho ale fast food vo svojich reklamách z pochopiteľných dôvodov používa čím ďalej, tým menej, a namiesto toho zamestnáva ľudí, ktorí chodia preoblečení za Ronalda za chorými deťmi do nemocníc.

Prečítajte si tiež: Stephen King oslávi 70-tku. Jeden z najúspešnejšich spisovateľov je otcom nezabudnuteľných diel

Najčítanejšie na Fičí.sk

Inzercia - Tlačové správy

  1. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
  2. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom
  3. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu
  4. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  5. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  6. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  7. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  8. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  9. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  10. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  1. Dovolenka snov či chladnička plná jedla? Oslavujte s BILLA
  2. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
  3. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom
  4. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu
  5. Čo nemôžete zaregistrovať ako ochrannú známku?
  6. Potrebujete ochrannú známku pre Váš produkt ?
  7. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  8. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  9. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  10. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  1. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 16 555
  2. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 970
  3. Kvíz o zatepľovaní zvládne iba odborník. Trúfate si? 12 470
  4. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 718
  5. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 592
  6. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 8 384
  7. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 7 138
  8. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 5 860
  9. Pokazila sa Vám práčka či chladnička? Nevolajte opravára! 4 938
  10. Poznáte zaujímavosti Malty? Tieto lákajú turistov najviac 4 925