Nikdy neverte klaunovi. Burger King urobil z hororového hitu TO svoju reklamu

Niekedy aj reklamy v kine vedia prekvapiť.

Žiadny hororový fanúšik si nenechal ujsť najúspešnejsí horor tohto roka - "To" na motívy rovnomennej knihy od Stephena Kinga. Významnú rolu v ňom hrá strašidelný klaun Pennywise, ktorému sa (ako to už v hororoch býva) naozaj nedá veriť.

Ľudia, ktorí sa zúčastnili predpremiéry filmu v Nemecku, zažili na konci nečakané prekvapenie.

Fastfoodová sieť Burger King sa totiž rozhodla využiť fakt, že klauna má ako maskota aj konkurenčný McDonald's.

Po tom, ako film skončil, zobrazil sa na plátne odkaz: "Ponaučenie je: Nikdy neverte klaunovi." Burger King takto z úspešného filmu urobil svoju najdlhšiu reklamu.

Článok pokračuje pod video reklamou

Strach z klaunov nie je ničím ojedinelým, trpia ním deti, ale aj dospelí. Môžu za to okrem iného ich prehnane zvýraznené rysy tváre či neprirodzene veľké nohy, ruky a nosy, ktoré sa niektorým zdajú byť zábavné a iných naopak desia.

Prečítajte si tiež: Bojíte sa klaunov? V tomto desivom moteli by ste nezaspali

Postavu zlého klauna spopularizoval v osemdesiatych rokoch práve Stephen King a jeho "To", sieť McDonald's však mala za maskota klauna Ronalda McDonalda už oveľa skôr.

Prvýkrát sa objavil v reklame v roku 1963, od roku 2003 ho ale fast food vo svojich reklamách z pochopiteľných dôvodov používa čím ďalej, tým menej, a namiesto toho zamestnáva ľudí, ktorí chodia preoblečení za Ronalda za chorými deťmi do nemocníc.

Prečítajte si tiež: Stephen King oslávi 70-tku. Jeden z najúspešnejšich spisovateľov je otcom nezabudnuteľných diel

Najčítanejšie na Fičí.sk

Inzercia - Tlačové správy

  1. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  2. Keď Slováci krotia morský vietor
  3. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  4. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  5. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  6. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  7. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  8. Vizuálny smog je problém
  9. Reportáž: Na Záhorí vyrábajú svetové omietky
  10. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou
  1. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  2. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  3. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  4. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  5. Keď Slováci krotia morský vietor
  6. Ochrana pred tropickou horúčavou
  7. Pivovar Šariš investoval do kultúry
  8. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  9. Savills Investment Management kupuje Gdanski Business Center II
  10. Škôlka od srdca
  1. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 16 952
  2. Vizuálny smog je problém 10 256
  3. Objavte najvzácnejšiu hubu na svete. Rastie na Liptove 5 052
  4. Reportáž: Hranolky z McDonald’s sú zložené z 5 ingrediencií 4 971
  5. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 3 564
  6. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 3 253
  7. Spoznajte exotický Zanzibar od severu až po juh 3 198
  8. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 2 938
  9. Prešovská Spinea tromfla Japoncov a spresnila roboty 2 854
  10. Historickým vláčikom sa prichádza previezť stále viac turistov 2 554