Romantika s vôňou vyprážaného kuracieho mäsa: KFC vyrobilo (nielen) sviečku s touto arómou

Občas to už hraničí s absurditou.

Ak patríte medzi fanúšikov fast foodov a ťažko dokážete odolať vôni, ktorá sa väčšinou tiahne takmer po celom nákupnom centre, táto správa vás zaiste poteší.

Americký fastfoodový konglomerát KFC vytvoril vonnú sviečku, ktorá naplní váš domov vôňou vyprážaného kuracieho mäsa.

Má to však jeden háčik. Je len veľmi málo pravdepodobné, že sa k nej niekedy dostanete. Ide totiž o limitovanú edíciu, ktorá pozostáva z 25 kusov a spoločnosť ich pribaľuje ako darčeky výhercom súťaží na sociálnych sieťach, a to konkrétne zákazníkom na Novom Zélande.

Článok pokračuje pod video reklamou

Loading

...

Svoj výtvor predstavili na Instagrame, prostredníctvom ktorého vyzvali followerov, aby sa zapojili do súťaže o jednu z nich tým, že dajú návrhy na nové produkty, ktoré by u nich uvítali. Medzi najzaujímavejšie tipy bol zaradený napríklad lesk na pery, telové mlieko či ponožky s vôňou vyprážaného kuracieho mäsa.

Sviečka však nie je ani zďaleka prvým nekonvenčným výrobkom tejto spoločnosti.

V máji minulého roku mala v ponuke pre zákazníkov v Hong Kongu lak na nechty „Finger Lickin' Good“ s dvoma príchuťami. Nechty si jednoducho klasicky nalakujete, necháte uschnúť a potom už len svoje prsty olizujete. Dosť divné.

Následne sa rozhodli načrieť aj do vôd kozmetického priemyslu a predstavili opaľovací krém, ako inak, s vôňou vyprážaného kuracieho mäsa.

Opäť je však tento výrobok limitovanou edíciou s 3000 fľaštičkami pre oblasť Ameriky a tvárou takzvanej „extra crispy“ kampane sa stal George Hamilton. Všetko vraj bolo okamžite vypredané.

A pokiaľ by sa vám aj tieto vychytávky málili, stačí zablúdiť na Instagram KFC, kde sa môžete presvedčiť, že spoločnosť stále nezaháľa a vymýšľa ďalšie predmety s vlastným logom – či už ide o hrnčeky, uterák, šiltovku, tričko, teplákovú súpravu, ponožky, zimnú čiapku a podobne.

Loading

...

Už nám ostáva len čakať, čím KFC prekvapí nabudúce.

Zdroj: telegraph.co.uk, usatoday.com, mirror.co.uk

Najčítanejšie na Fičí.sk

Inzercia - Tlačové správy

  1. Ako zabrániť povodniam, či suchu? Riešenie nájde Climathon
  2. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  3. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  4. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  5. Prečo sú pneumatiky dôležitejšie ako bezpečnostné pásy?
  6. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  7. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  8. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  9. Dva rekordy na druhý pokus
  10. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  1. Nevymením peniaze Humenčanov za hodnotenie jednej mimovládky
  2. Ako zabrániť povodniam, či suchu? Riešenie nájde Climathon
  3. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  4. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  5. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  6. EU v Bratislave udelila čestný titul doctor honors causa
  7. Company´s autumn in the High Tatras
  8. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  9. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  10. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  1. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli 32 737
  2. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s 27 277
  3. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 18 013
  4. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 9 469
  5. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom 8 651
  6. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 7 113
  7. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 4 763
  8. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 4 251
  9. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu 4 225
  10. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká 4 117