Ak patríte medzi fanúšikov fast foodov a ťažko dokážete odolať vôni, ktorá sa väčšinou tiahne takmer po celom nákupnom centre, táto správa vás zaiste poteší.
Americký fastfoodový konglomerát KFC vytvoril vonnú sviečku, ktorá naplní váš domov vôňou vyprážaného kuracieho mäsa.
Má to však jeden háčik. Je len veľmi málo pravdepodobné, že sa k nej niekedy dostanete. Ide totiž o limitovanú edíciu, ktorá pozostáva z 25 kusov a spoločnosť ich pribaľuje ako darčeky výhercom súťaží na sociálnych sieťach, a to konkrétne zákazníkom na Novom Zélande.
Svoj výtvor predstavili na Instagrame, prostredníctvom ktorého vyzvali followerov, aby sa zapojili do súťaže o jednu z nich tým, že dajú návrhy na nové produkty, ktoré by u nich uvítali. Medzi najzaujímavejšie tipy bol zaradený napríklad lesk na pery, telové mlieko či ponožky s vôňou vyprážaného kuracieho mäsa.
Sviečka však nie je ani zďaleka prvým nekonvenčným výrobkom tejto spoločnosti.
V máji minulého roku mala v ponuke pre zákazníkov v Hong Kongu lak na nechty „Finger Lickin' Good“ s dvoma príchuťami. Nechty si jednoducho klasicky nalakujete, necháte uschnúť a potom už len svoje prsty olizujete. Dosť divné.
Loading
...
Následne sa rozhodli načrieť aj do vôd kozmetického priemyslu a predstavili opaľovací krém, ako inak, s vôňou vyprážaného kuracieho mäsa.
Opäť je však tento výrobok limitovanou edíciou s 3000 fľaštičkami pre oblasť Ameriky a tvárou takzvanej „extra crispy“ kampane sa stal George Hamilton. Všetko vraj bolo okamžite vypredané.
A pokiaľ by sa vám aj tieto vychytávky málili, stačí zablúdiť na Instagram KFC, kde sa môžete presvedčiť, že spoločnosť stále nezaháľa a vymýšľa ďalšie predmety s vlastným logom – či už ide o hrnčeky, uterák, šiltovku, tričko, teplákovú súpravu, ponožky, zimnú čiapku a podobne.