Obľúbený seriál Rick and Morty presvedčil McDonald's, aby znovu vrátili starú limitovanú omáčku

Dočkali sme sa. Szechuan Sauce je späť.

Rick and Morty, animovaný sci-fi seriál, nedávno zažil po zhruba trojročnej pauze veľký comeback. Na tom by nebolo nič nezvyčajné, keby premiéra aktuálnej tretiej epizódy neobsahovala jasný odkaz vedeniu firmy McDonald’s. Autori seriálu ho v ňom žiadajú, aby vrátili na trh takzvanú "Szechuan Sauce." Legendárna Sečuánska omáčka figurovala v ponuke fastfoodu naposledy v roku 1998. Išlo o limitovanú edíciu, ktorá mala slúžiť ako promo k jednému filmu od Disney.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Načítavam video...

Omáčka sa po tom, čo sa v prvej epizóde prebiehajúcej tretej série animovaného sci-fi seriálu hlavná postava Rick Sanchez zaprisahala, že seriál bude pokračovať, kým sa "Szechuan sauce" nevráti, stala hitom. Svedčí o tom to, že petíciu za jej návrat podpísalo viac než 42-tisíc ľudí. Ako uvádza denník The Sun, istý Brit dokonca predal dvadsať rokov starú sečuánsku omáčku za takmer 13-tisíc eur.

SkryťVypnúť reklamu

Justin Roiland, spoluautor seriálu, v minulosti zažartoval, že s fastfoodovým reťazcom bude ohľadom omáčky reálne rokovať. Nedávno na svoj Twitter zavesil update, ktorým avizoval, že mu McDonald’s poslal balenie spomínanej omáčky, čím definitívne naznačuje jej návrat. Firma tým preukázala aj dávku humoru, balenie totiž označila ako pochádzajúce z dimenzie, v ktorej je stále rok 1998.

Justin už takto v minulosti dostal napríklad 3DS od Nintenda úplne zadarmo len vďaka tomu, že o tom v seriáli požiadal. Je teda jasné, že keď väčšia skupina vyvinie dostatočné úsilie, musí hoci aj tak veľká korporácia, akou je McDonald’s, ustúpiť.

Prečítajte si tiež: 10 stále aktuálnych vecí z 90. rokov, ktoré dokazujú, že zlá burina nevyhynie Čítajte 

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu