SME
Pondelok, 28. november, 2022 | Meniny má Henrieta

Reklama ukázala, ako by vyzerali topánky ľudí na slávnych maľbách. Vyhrala za to prestížne ocenenie

Aj taká obyčajná vec, akou je krém na topánky, môže mať skvelý marketing.

Rozmýšľali ste niekedy nad tým, ako vyzerajú tie časti slávnych malieb, ktoré nevidíte? Vďaka reklamnej kampani pre krém na topánky Kiwi to môžete zistiť.

Agentúra Ogilvy vyrobila pre Kiwi kampaň Portraits Completed, v ktorej vytvorila dolnú polovicu známych malieb ako Mona Lisa či Dievča s perlovou náušnicou.

Načítavam video...

V rámci kampane firma uzavrela partnerstvo s aplikáciou zameranou na múzeá, vďaka ktorej si návštevníci múzeí mohli pozrieť, ako by vyzerala spodná časť zobrazených ľudí, vrátane ich topánok.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Okrem toho bola súčasťou kampane aj výstava s vtipnou, ale poučnou komentovanou prehliadkou, na ktorej sa ľudia mohli dozvedieť viac o maliarovi, jeho obraze a, samozrejme, starostlivosti o topánky.

Unikátna kampaň zaslúžene vyhrala viacero ocenení v kategóriách Print aj Outdoors.

Prečítajte si tiež: Netradičná reklama na autá ukazuje, že niekedy sú najdôležitejšie tie chvíle, ktoré nikdy nenastanú Čítajte 

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na Fičí.sk

          Inzercia - Tlačové správy

          1. Univerzita Komenského v Bratislave: Výzva prijatá!
          2. Jediná slovenská univerzita s akreditáciou AACSB
          3. Liečba rakoviny sa u nás výrazne zlepší. Bude to stáť 300-tisíc
          4. Zažívali domáce násilie a nikdy nepracovali. Ako dlho trvá naučiť ich to?
          5. Know-how študenta: Zažiť, získať prax a spoznať svet.
          6. Po pohlavnom styku by sa ženy mali čo najskôr vymočiť. Muži nemusia
          7. Zarábame milióny, no jachtu na Malorke nemám
          8. Obnovte svoj dom so službou Obnov dom so SSE
          1. Statute of limitations in consumer relations
          2. As prices rise, purchasing the right office is essential
          3. Obnovte svoj dom so službou Obnov dom so SSE
          4. Tesco pokračuje v raste, otvára dve nové predajne
          5. Adios, smetiaky! Tento domáci kompostér mení odpad na substrát
          6. TESCO pokračuje v raste.Otvorilo predajňu v Kysuckom Novom Meste
          7. Štátne rezervy uvedú nový systém pomoci v krízových situáciách
          8. 7 prekvapení, ktoré prináša bývanie v Helenkách
          1. Po pohlavnom styku by sa ženy mali čo najskôr vymočiť. Muži nie 26 181
          2. Zarábame milióny, no jachtu na Malorke nemám 7 527
          3. Hotely, strava, pláže, služby. Aká je dovolenka v Punta Cana? 6 823
          4. Niektorí ľudia nemajú pracovné návyky. Ako dlho trvá zmeniť to? 3 680
          5. Novinka: Počúvajte podcasty úplne bez reklamy v apke SME 2 678
          6. Platíte za poistenie, ktoré naozaj potrebujete? 2 031
          7. Jediná slovenská univerzita s akreditáciou AACSB 1 931
          8. Blíži sa najväčšia investičná konferencia roku 2022 1 669
          SkryťVypnúť reklamu
          SkryťVypnúť reklamu
          SkryťVypnúť reklamu
          SkryťVypnúť reklamu

          Neprehliadnite tiež

          Volali sme do Fekišoviec aj Jánovi Čarnogurskému.


          a 3 ďalší 11. mar

          Konečne poriadny diss!


          a 2 ďalší 7. jan

          Ďakujeme, že ste sa zapojili!


          a 3 ďalší 31. dec

          Vypočujte si nový diel satirického podcastu.


          a 3 ďalší 17. dec
          SkryťZatvoriť reklamu