SME
Piatok, 3. december, 2021 | Meniny má OldrichKrížovkyKrížovky

Reklama ukázala, ako by vyzerali topánky ľudí na slávnych maľbách. Vyhrala za to prestížne ocenenie

Aj taká obyčajná vec, akou je krém na topánky, môže mať skvelý marketing.

Rozmýšľali ste niekedy nad tým, ako vyzerajú tie časti slávnych malieb, ktoré nevidíte? Vďaka reklamnej kampani pre krém na topánky Kiwi to môžete zistiť.

Agentúra Ogilvy vyrobila pre Kiwi kampaň Portraits Completed, v ktorej vytvorila dolnú polovicu známych malieb ako Mona Lisa či Dievča s perlovou náušnicou.

Načítavam video...

V rámci kampane firma uzavrela partnerstvo s aplikáciou zameranou na múzeá, vďaka ktorej si návštevníci múzeí mohli pozrieť, ako by vyzerala spodná časť zobrazených ľudí, vrátane ich topánok.

Skryť Vypnúť reklamu

Okrem toho bola súčasťou kampane aj výstava s vtipnou, ale poučnou komentovanou prehliadkou, na ktorej sa ľudia mohli dozvedieť viac o maliarovi, jeho obraze a, samozrejme, starostlivosti o topánky.

Unikátna kampaň zaslúžene vyhrala viacero ocenení v kategóriách Print aj Outdoors.

Prečítajte si tiež: Netradičná reklama na autá ukazuje, že niekedy sú najdôležitejšie tie chvíle, ktoré nikdy nenastanú Čítajte 

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na Fičí.sk

          Inzercia - Tlačové správy

          1. Máš rád výzvy? Zmeň svet a urob veci inak, teraz
          2. Tento rok turizmu neprial
          3. Spokojnosť je daná geneticky. Dá sa však zmeniť
          4. Brazílska fintechová banka Nubank vstupuje na Wall Street
          5. Opäť sme na dobrej vlne
          6. Ako sa vyrába nealkoholické pivo? Kvalitou nezaostáva za bežným
          7. Bezpečná dovolenka v exotike: Maldivy sú prešpikované zážitkami
          8. So Sovietskym zväzom na večné časy? Pozrite sa ako padá kolos
          9. Petra Vlhová: Prvýkrát v živote som urobila veľké rozhodnutie
          10. Výhody najväčšej obchodnej siete objavuje aj verejný sektor
          1. Brazílska fintechová banka Nubank vstupuje na Wall Street
          2. Bezpečná dovolenka v exotike: Maldivy sú prešpikované zážitkami
          3. Ako sa vyrába nealkoholické pivo? Kvalitou nezaostáva za bežným
          4. Opäť sme na dobrej vlne
          5. Aj mikulášske balíčku môžu byť zdravé. Zistite ako na to.
          6. 365.bank sa stala bankou roka na Slovensku
          7. 100% ovocné šťavy pod lupou – Prečo sa ich oplatí konzumovať?
          8. Tento výťah si poradí aj s tým najužším schodiskom
          9. Ako vychovávať deti aby boli odolnejšie
          10. Tento rok turizmu neprial
          1. Spokojnosť je daná geneticky. Dá sa však zmeniť 16 443
          2. 8 skutočných celebrít. Tieto mozgy ovplyvňujú, ako budeme žiť 12 182
          3. Petra Vlhová: Prvýkrát v živote som urobila veľké rozhodnutie 10 357
          4. Pohľad do histórie. Kedy sme sa mali lepšie ako dnes? 7 772
          5. So Sovietskym zväzom na večné časy? Pozrite sa ako padá kolos 5 853
          6. Strava ani spánok nie sú dôležité, ak pri tom dýchame zlý vzduch 5 796
          7. Odsťahovali sa na lazy i do dodávky. Ako sa tam žije? 5 167
          8. Ako si zvýšiť penziu aj s priemerným platom? 4 720
          9. ARÓNIA - najsilnejšia prírodná prevencia proti koronavírusu 3 841
          10. Na nové auto sa neoplatí čakať. Trhu kraľujú jazdené 2 798
          Skryť Vypnúť reklamu
          Skryť Vypnúť reklamu
          Skryť Vypnúť reklamu
          Skryť Vypnúť reklamu

          Hlavné správy zo Sme.sk

          Sanitka prechádza okolo cyklistu s ochranným rúškom na tvári vo Varšave.

          Kompletne zaočkovaných je v Poľsku 54 percent populácie.


          16 h

          Neprehliadnite tiež

          Konkurencia je veľká!


          a 3 ďalší 24. nov
          Skryť Zatvoriť reklamu