Reklama ukázala, ako by vyzerali topánky ľudí na slávnych maľbách. Vyhrala za to prestížne ocenenie

Aj taká obyčajná vec, akou je krém na topánky, môže mať skvelý marketing.

Rozmýšľali ste niekedy nad tým, ako vyzerajú tie časti slávnych malieb, ktoré nevidíte? Vďaka reklamnej kampani pre krém na topánky Kiwi to môžete zistiť.

Agentúra Ogilvy vyrobila pre Kiwi kampaň Portraits Completed, v ktorej vytvorila dolnú polovicu známych malieb ako Mona Lisa či Dievča s perlovou náušnicou.

V rámci kampane firma uzavrela partnerstvo s aplikáciou zameranou na múzeá, vďaka ktorej si návštevníci múzeí mohli pozrieť, ako by vyzerala spodná časť zobrazených ľudí, vrátane ich topánok.

Článok pokračuje pod video reklamou

Okrem toho bola súčasťou kampane aj výstava s vtipnou, ale poučnou komentovanou prehliadkou, na ktorej sa ľudia mohli dozvedieť viac o maliarovi, jeho obraze a, samozrejme, starostlivosti o topánky.

Unikátna kampaň zaslúžene vyhrala viacero ocenení v kategóriách Print aj Outdoors.

Prečítajte si tiež: Netradičná reklama na autá ukazuje, že niekedy sú najdôležitejšie tie chvíle, ktoré nikdy nenastanú

Najčítanejšie na Fičí.sk

Inzercia - Tlačové správy

  1. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  2. Keď Slováci krotia morský vietor
  3. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  4. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  5. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  6. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  7. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  8. Vizuálny smog je problém
  9. Reportáž: Na Záhorí vyrábajú svetové omietky
  10. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou
  1. Podceňovať skúšobné jazdy sa pri výbere vozidla neoplatí
  2. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  3. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  4. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  5. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  6. Keď Slováci krotia morský vietor
  7. Ochrana pred tropickou horúčavou
  8. Pivovar Šariš investoval do kultúry
  9. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  10. Savills Investment Management kupuje Gdanski Business Center II
  1. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 17 765
  2. Vizuálny smog je problém 10 692
  3. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 5 165
  4. Objavte najvzácnejšiu hubu na svete. Rastie na Liptove 3 772
  5. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 3 130
  6. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 3 015
  7. Reportáž: Hranolky z McDonald’s sú zložené z 5 ingrediencií 2 546
  8. Spoznajte exotický Zanzibar od severu až po juh 2 525
  9. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 € 2 126
  10. Prešovská Spinea tromfla Japoncov a spresnila roboty 2 121