Reklama ukázala, ako by vyzerali topánky ľudí na slávnych maľbách. Vyhrala za to prestížne ocenenie

Aj taká obyčajná vec, akou je krém na topánky, môže mať skvelý marketing.

Rozmýšľali ste niekedy nad tým, ako vyzerajú tie časti slávnych malieb, ktoré nevidíte? Vďaka reklamnej kampani pre krém na topánky Kiwi to môžete zistiť.

Agentúra Ogilvy vyrobila pre Kiwi kampaň Portraits Completed, v ktorej vytvorila dolnú polovicu známych malieb ako Mona Lisa či Dievča s perlovou náušnicou.

V rámci kampane firma uzavrela partnerstvo s aplikáciou zameranou na múzeá, vďaka ktorej si návštevníci múzeí mohli pozrieť, ako by vyzerala spodná časť zobrazených ľudí, vrátane ich topánok.

Článok pokračuje pod video reklamou

Okrem toho bola súčasťou kampane aj výstava s vtipnou, ale poučnou komentovanou prehliadkou, na ktorej sa ľudia mohli dozvedieť viac o maliarovi, jeho obraze a, samozrejme, starostlivosti o topánky.

Unikátna kampaň zaslúžene vyhrala viacero ocenení v kategóriách Print aj Outdoors.

Prečítajte si tiež: Netradičná reklama na autá ukazuje, že niekedy sú najdôležitejšie tie chvíle, ktoré nikdy nenastanú

Najčítanejšie na Fičí.sk

Inzercia - Tlačové správy

  1. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
  2. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom
  3. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu
  4. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  5. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  6. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  7. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  8. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  9. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  10. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  1. Dovolenka snov či chladnička plná jedla? Oslavujte s BILLA
  2. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
  3. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom
  4. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu
  5. Čo nemôžete zaregistrovať ako ochrannú známku?
  6. Potrebujete ochrannú známku pre Váš produkt ?
  7. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  8. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  9. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  10. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  1. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 16 429
  2. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 969
  3. Kvíz o zatepľovaní zvládne iba odborník. Trúfate si? 12 469
  4. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 714
  5. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 586
  6. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 8 279
  7. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 7 116
  8. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 5 790
  9. Poznáte zaujímavosti Malty? Tieto lákajú turistov najviac 5 433
  10. Vodič dostal jasný odkaz: Na cyklotrase sa neparkuje 5 143