Dosť bolo vizuálneho smogu. Umelkyňa nahrádza billboardy fotkami prírody, ktorú zakrývajú

Dosť bolo vizuálneho smogu. Umelkyňa nahrádza billboardy fotkami prírody, ktorú zakrývajú

Vydané 17.3.2017 o 14:27

Toto by sa nám zišlo aj v Bratislave.

Coachella Valley je púštne údolie v Kalifornii, ktoré je v našich končinách známe hlavne vďaka hudobnému festivalu Coachella. V súčasnosti sa v údolí odohráva outdoorový umelecký festival Desert X, v rámci ktorého predstaví svoje projekty šestnásť umelcov.

Prečítajte si tiež: Prečítajte si tiež:Bruselské sochy zakvitli. Pestrofarebné brady alebo vlasy pútajú pozornosť (nielen) turistov

Jednou z nich je aj Jennifer Bolande.

Vo svojom projekte Visible Distance / Second Sight nahradila reklamné billboardy pozdĺž cesty Gene Autry Trail fotografiami scenérií, ktoré zakrývajú.

article_photo(zdroj: twistedsifter.com/Lance Gerber Studio)

Billboardy sú umiestnené tak, aby sa z idúceho auta v istom bode dokonale zarovnali s okolitou prírodou a vytvorili tak dojem ucelenej scenérie.

article_photo(zdroj: twistedsifter.com/Lance Gerber Studio)

Umelkyňa chce svojím projektom upozorniť na to, ako strácame spojenie s prírodou.

article_photo(zdroj: twistedsifter.com/Lance Gerber Studio)

Jej projekt preto obracia pozorosť z reklám späť k prírode.

article_photo(zdroj: twistedsifter.com/Lance Gerber Studio)
Prečítajte si tiež: Prečítajte si tiež:KFC si v zábavnej reklame uťahuje z raw vegan paleo maniakov. Dali by ste si taký burger?

Najčítanejšie na Fičí.sk

Ďalšie na Fičí.sk

Inzercia

Čo tak ešte jeden článok ?