Dosť bolo vizuálneho smogu. Umelkyňa nahrádza billboardy fotkami prírody, ktorú zakrývajú

Toto by sa nám zišlo aj v Bratislave.

Coachella Valley je púštne údolie v Kalifornii, ktoré je v našich končinách známe hlavne vďaka hudobnému festivalu Coachella. V súčasnosti sa v údolí odohráva outdoorový umelecký festival Desert X, v rámci ktorého predstaví svoje projekty šestnásť umelcov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prečítajte si tiež: Bruselské sochy zakvitli. Pestrofarebné brady alebo vlasy pútajú pozornosť (nielen) turistov Čítajte 

Jednou z nich je aj Jennifer Bolande.

Vo svojom projekte Visible Distance / Second Sight nahradila reklamné billboardy pozdĺž cesty Gene Autry Trail fotografiami scenérií, ktoré zakrývajú.

(zdroj: twistedsifter.com/Lance Gerber Studio)

Billboardy sú umiestnené tak, aby sa z idúceho auta v istom bode dokonale zarovnali s okolitou prírodou a vytvorili tak dojem ucelenej scenérie.

(zdroj: twistedsifter.com/Lance Gerber Studio)

Umelkyňa chce svojím projektom upozorniť na to, ako strácame spojenie s prírodou.

(zdroj: twistedsifter.com/Lance Gerber Studio)

Jej projekt preto obracia pozorosť z reklám späť k prírode.

(zdroj: twistedsifter.com/Lance Gerber Studio)
Prečítajte si tiež: KFC si v zábavnej reklame uťahuje z raw vegan paleo maniakov. Dali by ste si taký burger? Čítajte 

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu