Módny reťazec Zara vyzval ženy, aby milovali svoje krivky. Podarilo sa im ich tým naštvať

Alternatívne krivky.

V obchodoch reťazca Zara sa vo februári začali objavovať nové reklamy, ktoré vyzývajú ženy k tomu, aby milovali svoje krivky. Na začiatku si kampaň takmer nikto nevšimol.

Rozšírila sa však po tom, ako írska rádiová moderátorka Muireann O’Connell uverejnila nasledovný tweet.

Reklama, ktorá hovorí o krivkách, totiž zobrazuje dve mladučké štíhle modelky. Objavila sa v obchodoch v Írsku, Anglicku ako aj v Španielsku a ľudia sú zmätení z toho, čo ňou Zara vlastne myslela.

Samozrejme, že všetky telá sú krásne, ale toto má byť postava s krivkami? Naozaj?

Alternatívne krivky.

Toto je jedna z tých vecí, vďaka ktorým si moja 15-ročná dcéra, ktorá nosí veľkosť 36, myslí, že je tlstá.

Zara, vieš, čo sú to krivky?

Milujte svoje krivky.

Predpokladám, že to je irónia.

Hľadám tie krivky.

Je možné, že sa Zara snaží pomôcť dievčatám, ktoré sa vidia ako "vyžly", aby si uvedomili, že tiež majú krivky?

Zara sa k celej veci zatiaľ nevyjadrila, v diskusii pod jedným z článkov o celej kauze sa však ozvala žena zo Švédska, ktorá v Zare pracuje.

"Pracujem v Zare a predávame rifle, ktoré sa nazývajú 'Curves', teda krivky, lebo sú veľmi pružné. Modelky na fotke sú 'Zara modelky', ale rozumiem, prečo je reklama mätúca. Myslím si, že reklama hovorí: Milujte svoje krivky = milujte svoje rifle, ktoré sa volajú Curves," píše vo svojom komentári.

Článok pokračuje pod video reklamou

Možno teda v skutočnosti ide len o nedorozumenie.

Prečítajte si tiež: Módny reťazec Zara kradol umelcom ich návrhy. Tí sa teraz vzbúrili proti arogancii korporácie

Najčítanejšie na Fičí.sk

Inzercia - Tlačové správy

  1. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  2. Keď Slováci krotia morský vietor
  3. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  4. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  5. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  6. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  7. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  8. Vizuálny smog je problém
  9. Reportáž: Na Záhorí vyrábajú svetové omietky
  10. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou
  1. Podceňovať skúšobné jazdy sa pri výbere vozidla neoplatí
  2. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  3. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  4. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  5. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  6. Keď Slováci krotia morský vietor
  7. Ochrana pred tropickou horúčavou
  8. Pivovar Šariš investoval do kultúry
  9. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  10. Savills Investment Management kupuje Gdanski Business Center II
  1. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 18 232
  2. Vizuálny smog je problém 10 822
  3. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 6 004
  4. Objavte najvzácnejšiu hubu na svete. Rastie na Liptove 3 397
  5. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 3 105
  6. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 2 928
  7. Spoznajte exotický Zanzibar od severu až po juh 2 331
  8. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 € 2 271
  9. Prešovská Spinea tromfla Japoncov a spresnila roboty 1 922
  10. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate 1 829