20 otravných hlášok personálu, ktoré už nahnevali každého zákazníka

20 otravných hlášok personálu, ktoré už nahnevali každého zákazníka

Vydané 12.12.2016 o 13:34

Tieto vety neradi počujeme.

Či sme v obchode, na úrade, v reštaurácii alebo v hoteli - tieto vety sa stali synonymom zlých služieb alebo, bohužiaľ, už akýmsi folklórom.

Pozrite si, aké hlášky nahnevali v poslednej dobe slovenských zákazníkov, ktorí sa s nimi podelili cez Staffino:

1. Nie, to sa nedá.

„Volám a pýtam sa na stôl, či máte voľný. Povedia, že áno - jeden. OK, môžete mi ho zarezervovať, za 10 minút som tam. Nie, to sa nedá. OK. Môžem si objednať pizzu a pokiaľ prídem a bude voľné, tak si ju dám u vás a pokiaľ nie, tak si ju zoberiem so sebou. - Nie, pokiaľ chcete pizzu u nás, tak musíte dôjsť a objednať si ju tu, a pokiaľ si ju objednáte so sebou, tak sa nedá tu.

Že on to nemá kam dať. Nemám slov. To je fakt problém dať pizzu do krabice a keď prídem a bude voľné, tak sa preloží na tanier?“

Michal – reštaurácia, Bratislava

2. Všetko, čo máme, je na stoloch.

„Pri požiadavke na chlieb k polievke mi bolo povedané, že je iba to, čo je na stoloch. Keďže u mňa nič, tak začala zbierať po kúskoch chlieb z ostatných stolov. To je čo? Normálne sem už nikdy neprídem. Neviem, ako sa cítili tí, od ktorých chlieb chcela brať.“

Ján – reštaurácia, Žilina

3. Môžete mi povedať...? - Nie.

„Chlapi z obsluhy sú síce technicky zdatní, ale prístupom odrádzajú od kúpy a ďalšej návštevy. Bol som svedkom: Otázka klienta - Môžete mi povedať, či tu máte tento vypínač? Odpoveď obsluhy - Nie. Klient - Čo nie? Obsluha - Nie, nemáme. Klient - Nemôžete odpovedať celou vetou? Za tým už išli nadávky pod nos a odchod z predajne. Obsluha sa smiala. Toto je veľká škoda.“

Peter – obchod s elektrotechnikou, Bratislava

4. Menu už došlo.

„Zastavili sme sa vo vašej reštaurácií. Zo 6 menu som si objednala pečené kura na spôsob kačky, červená kapusta, lokše + polievka. Čašník mi po dlhšej dobe prišiel oznámiť, že im došla kapusta a bude to trvať asi o 10 minút dlhšie alebo či si vyberiem niečo iné. Súhlasila som, že si počkám. Moje sklamanie bolo, že som dostala knedle, bielu kapustu a kura, no bez lokší a červenej kapusty. Dostala som ponuku, že to vymenia, ale opäť mám čakať, že možno zasa prinesú niečo iné.“

Ivana – reštaurácia, Bratislava

5. Choďte si to pohľadať.

„Chcem poďakovať pani v potravinách, že má odmietla obsluhovať. Čakala som v rade asi 10 minút a pýtala som si syr na vyprážanie a odpovedala mi, že mám sa ísť pozrieť do chladničky. A ja som povedala, že nech mi ho nareže. A kolegyňa začala hundrať, že teraz má rezať syr. Ešte som nikdy s takou predavačkou nestretla!“

Edita – supermarket, Moldava nad Bodvou

6. Ak to tam nie je, tak to už nemáme.

„Hľadala som stojan na stromček - ja netuším, aký veľký je, ako vyzerá krabica a predavačove obvyklé "ak to tam nie je (hodí rukou neurčitým smerom), tak ho už nemáme" namiesto toho, aby sa prešiel tam, kde by sa tovar mal nachádzať a presvedčil sa, že ho skutočne nemajú, ma poriadne sklamalo. Naozaj je také ťažké skontrolovať, či som ho neprehliadla? Pri takom množstve tovaru sa to predsa môže stať. A túto reakciu dostávam pravidelne.“

Miroslava – supermarket, Bratislava

7. U nás všetko funguje.

„Celá naša kancelária je stále bez internetu. Vyvolávam vám pravidelne, no každý váš technik ma presviedča, že u vás všetko svieti a že všetko vyzerá ok, ale do našich routrov nejde od vás nič. Už len dokázať svoju pravdu mi trvalo dnes pol dňa, a za to si ešte na konci mesiaca vypýtate aj zaplatiť. Asi toľko k vašim službám.“

Lukáš – mobilný operátor, Bratislava

8. Prepojím vás na kolegyňu.

„Pani mi síce nevedela poradiť, ale aspoň ma prepla na kolegyňu, ktorá mi tiež nevedela poradiť a hovor sa po asi 6 minútach čakania a zvučky vypol.“

Veronika – štátna správa, Banská Bystrica

9. U nás to nevieme opraviť.

„V predajni mi neboli schopní orezať SIM kartu, vraj majú zlú orezávačku.“

Martin – mobilný operátor, Liptovský Mikuláš

10. Vydržte ešte chvíľu.

„V reštaurácii je jedlo kvalitné, ale tá obsluha! Čakáme 10 minút, kým si nás čašník všimne. A keď za nami slečna konečne príde, tak povie že "o chvíľku"? Takto sa sem ľudia nebudú vracať.“

Zdenko – reštaurácia, Zvolen

11. Vy ste nejaká mladá...

„Nabudúce, keď si prídem kúpiť cigarety, tak by som poprosila neopravovať moju presnú požiadavku na cigarety a spôsob platby. Odstojím si tu dlhý rad a chcem byť obslúžená rýchlo. Taktiež neviem, čo vám prekáža na mladých dievčatách, keď ich hneď po odchode začnete častovať urážkami.“

Patrícia – sieť novinových stánkov, Bratislava

12. Prílohy na pizzu nezamieňame.

„Hanba tento podnik. Neuveriteľne predražené ceny, pizza prihorená a keď si chcete v nej vymeniť prílohu, zaplatíte za obidve. To čo je za logiku?“

Marek – reštaurácia, Bratislava

13. Už sa nedá platiť, máme uzávierku.

„Čašníčka bola drzá, nervózna a podráždená. Prišiel som okolo 22.15. Poprosil som ju, aby mi predala cigarety. Arogantným tónom má odbila, že ona mala už uzávierku (hostia tam ešte sedeli). Dokonca má poslala na neďalekú benzínku, že nech sa prejdem. Nabudúce trocha slušnosti a úcty k zákazníkovi.“

Martin – hotel, Liptovský Mikuláš

14. Choďte už domov.

Sedeli sme blízko pizza kútika a museli sme znášať správanie kuchára, ktorý dosť hlasno prejavoval nechuť byť v práci. Opakoval, že na jedlo sa čaká hodinu, neskôr zopakoval viackrát, že už končí. Častejšie vetral a dával najavo, že choďte domov. Tak sme aj šli.“

Viera – reštaurácia, Bratislava

15. Minuli sa nám suroviny.

„Jediná bezlepková reštaurácia v meste a nemá bezlepkovú múku, ktorú sme si objednali z jedálneho lístka. Škoda.“

Peter – reštaurácia, Nitra

16. Nemám vám z čoho vydať.

„Bolo u vás príjemné prostredie, ceny porovnateľné s konkurenciou, ale veľmi nás sklamal prístup barmanky, ktorá nám odmietla vydať peniaze, pretože "nemala pri sebe drobné". Mali sme pocit, že to berie ako normálnu vec a nemá záujem sa tým zaoberať.“

Erik – pub, Bratislava

17. Zvyknite si už na to.

„Vedúca smeny mi arogantným spôsobom odpovedá, že nech si na to zvykám, že tu je to bežné. Moja otázka pritom znela, že či mi nemôže pomôcť a na prepážke bol len jeden pracovník na všetkých klientov.“

Ján – banka, Bratislava

18. Informácie vám neposkytneme.

„Dobrý deň, chceli sme kúpiť ojazdené vozidlo. Na moju otázku k histórii vozidla mi vaša pracovníčka povedala, že informácie neposkytujete telefonicky, ale iba osobne, s dokladmi od vozidla a so súhlasom vlastníka. Inými slovami: Trhni si a neotravuj! Kryjete podvody majiteľov predávaných áut.“

Richard – autobazár, Čestlice

19. Platbu kartou musíte ohlásiť vopred a nedá sa ani rozdeliť účet.

„Odmietol prijať platobnú kartu. Keď sa prišiel spýtať, či v hotovosti alebo kartou, ja som odpovedal, že kartou a môj kolega v hotovosti. Čašník toto odignoroval a priniesol nám účet s tým, že "on to už na kartu nevie prehodiť". Účet musel zaplatiť aj za mňa kolega v hotovosti. Neviem, prečo bol problém priniesť dva účty.“

Miloš – reštaurácia, Bratislava

20. + bonus: "Platba kartou nie je možná." a „Tento stôl je rezervovaný, musíte si presadnúť.“

„Ako stálemu zákazníkovi mi prekáža, že platba kartou je možná len občas. Na základe čoho? Ďalej - akurát tu sedím a moja spoločnosť sa zväčšila o jednu osobu. Čašník nás presadil k inému, väčšiemu stolu. Čo vítam, ale druhý nám oznámil, že do hodiny musíme stôl opustiť kvôli rezervácii. To sa mi pochopiteľne nepáči.“

Michal – bistro, Bratislava

Prečítajte si tiež: Prečítajte si tiež:Z denníka hotelového zákazníka: Záhada intímnych zvukov a pivo len pre Rusov

Najčítanejšie na Fičí.sk

Ďalšie na Fičí.sk

Čo tak ešte jeden článok ?