Ikea zmenila švédske názvy výrobkov na problémy, ktoré ľudia najčastejšie googlia, a je to zábavné

Ikea zmenila švédske názvy výrobkov na problémy, ktoré ľudia najčastejšie googlia, a je to zábavné

Vydané 9.12.2016 o 15:29

Ak váš partner chrápe, kúpte mu gauč.

Ikea je okrem nábytku a mäsových guliek známa aj tým, že svoje výrobky pomenúva často ťažko vysloviteľnými švédskymi názvami, pričom absolútne neviete, čo si pod nimi máte predstaviť.

Prečítajte si tiež: Prečítajte si tiež:Rozoznáte FEJKY od správnej odpovede? Uhádnite, aký Ikea výrobok sa skrýva za názvom

Najnovšie však posunula názvy svojich výrobkov na vyšší level. Na stránke "Retail Therapy" sa v kampani "Where Life Happens" namiesto švédskych názvov objavili problémy, ktoré Švédi najčastejšie hľadajú cez Google. Kampaň sa zameriava na každodenný život ľudí a problémy s ním spojené.

Ikea na tieto problémy ponúka aj riešenie.

Môj partner chrápe.

Otec je alergický na chlpaté zvieratá.

Dcéra je celú noc niekde vonku.

Ako si k sebe nájsť cestu.

Ako zistiť, či ma miluje.

Moja dcéra hádže oblečenie na zem.

Riešenie konfliktov s deťmi.

Moja sestra mi kradne veci.

Už sa nemáme o čom rozprávať.

Syn zje všetko jedlo.

Najčítanejšie na Fičí.sk

Ďalšie na Fičí.sk

Čo tak ešte jeden článok ?