SME
Pondelok, 25. január, 2021 | Meniny má GejzaKrížovkyKrížovky

V kalendári Pirelli už nenájdete polonahé modelky. Tohto roku ukazuje známe herečky bez mejkapu

Odhalia sa, ale iným spôsobom.

Exkluzívny kalendár Pirelli, ktorý je nepredajný a je určený pre klientov firmy Pirelli a VIP ako sú celebrity či hlavy štátov, vychádza s niekoľkými prestávkami už od roku 1963. Je známy umeleckými aktami modeliek a herečiek s krásnymi telami.

Firma sa však už druhý rok po sebe rozhodla vydať trochu iným smerom.

Vlani bol kalendár na rok 2016 zameraný na ženy, ktoré sa preslávili svojou prácou v rôznych oblastiach ako je šport, filantropia, komédia či umenie. Nafotila ho Annie Leibovitz. Od začiatku existencie kalendára Pirelli ho fotili len štyri ženy, z nich jediná Leibovitz dvakrát.

Skryť Vypnúť reklamu

Kalendár na budúci rok má názov Emotional a je výnimočný tým, že zachytáva známe herečky bez mejkapu.

Nafotil ho Peter Lindbergh, ktorý s Pirelli spolupracoval už na niekoľkých predchádzajúcich kalendároch. "Hlavnou myšlienkou bolo vytvoriť kalendár, ktorý nebude o dokonalých telách, ale o citlivosti a emóciách, ktorý odhalí dušu fotografovaných žien. Tým sa odhalia, ale neobnažia," povedal Lindbergh o kalendári.

"Mojím cieľom bolo zachytiť ženy iným spôsobom, preto som oslovil herečky, ktoré hrali dôležitú úlohu v mojom živote," dodal Lindberg.

Fotenia sa zúčastnilo 14 top herečiek - Kate Winslet, Penelope Cruz, Nicole Kidman, Helen Mirren, Uma Thurman, Robin Wright, Lupita Nyong’o, Alicia Vikander, Julianne Moore, Rooney Mara, Jessica Chastain, Charlotte Rampling, Zhang Ziyi a Lea Seydoux.

Skryť Vypnúť reklamu

"Chcel som, aby kalendár na rok 2017 niesol posolstvo o inom druhu krásy. Súčasný systém propaguje len jeden druh krásy, ktorý sa spája s mladosťou a dokonalosťou, pretože je založený na konzumerizme," myslí si Lindbergh.

"Táto predstava o kráse nemá nič spoločné s realitou a so ženami. Myslím si, že musíme urobiť krok späť a uvedomiť si, že táto predstava ženám vôbec nepomáha, práve naopak, sú kvôli nej nešťastné," vraví.

"Prostredníctvom Pirelli chcem poslať správu o tom, že krása je omnoho viac, než len to, čo sme zvyknutí vidieť v reklamách."

Viac záberov z fotenia si môžete pozrieť TU alebo na Lindberghovom Instagrame.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na Fičí.sk

Inzercia - Tlačové správy

  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  2. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  3. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  4. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  5. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  6. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  7. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  8. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  9. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  10. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  1. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  2. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  3. Operatívny lízing zmierni dopady krízy na váš biznis
  4. Stravné pre živnostníkov teraz najvýhodnejšie
  5. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  6. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  7. Hygge ako životný štýl
  8. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  9. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  10. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 41 118
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 40 395
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 14 100
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 9 358
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 914
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 8 844
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 296
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 7 176
  9. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 037
  10. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 917
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Zľava: Jozef Brhel, Milan Fiľo, Jaroslav Haščák a Juraj Široký.

Skupina najbohatších Slovákov má vyššie ambície ako kaviareň či reštauráciu.

17 h

Prvá vlna ich minula, druhá udrela horšie.

7 h

Nemocnica nikdy nezažila toľko úmrtí.

22. jan