SME
Streda, 20. január, 2021 | Meniny má DaliborKrížovkyKrížovky

Netradičná reklama ľuďom pripomína, o čom skutočne majú byť Vianoce. Najdôležitejší dar nič nestojí

Niekedy si to potrebujeme zopakovať.

Väčšina reklám sa nás (nielen na Vianoce) snaží presvedčiť, čo všetko potrebujeme, čo máme chcieť a čo musíme spraviť. Kampaň nemeckej siete potravín Edeka je však v tomto iná a upozorňuje, že perfektné Vianoce sú o niečom inom, ako o dokonale upratanej domácnosti a množstve darčekov pod stromčekom.

Reklama sa nazýva Zeitschenken, čo v preklade z nemčiny znamená "darovanie času".

Načítavam video...

V dnešnej dobe, keď má veľká časť ľudí takmer všetko, čo chce a potrebuje, je ťažké niekomu vymyslieť vianočný darček. Pritom práve čas je niečo, čoho máme čoraz menej a začína byť vzácnosťou.

Skryť Vypnúť reklamu

V reklame sa rodičia naháňajú za povinnosťami, pričom nemajú čas venovať sa svojim deťom. Našťastie si to uvedomia a zmenia svoje správanie.

Reťazec Edeka zaujal svojou netradičnou a emotívnou vianočnou reklamou aj vlani.

Do sveta vtedy vypustil spot o starčekovi, ktorý musí nafingovať svoju smrť, aby sa celá rodina zišla uňho pri sviatočnom stole.

Načítavam video...
Prečítajte si tiež: Najočakávanejšia vianočná reklama je tu. Vylepšite si deň roztomilým príbehom o psíkovi na trampolíne Čítajte 

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na Fičí.sk

Inzercia - Tlačové správy

  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  4. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  6. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  7. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  8. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  9. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  10. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  4. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  5. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  6. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  7. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  8. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  9. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  10. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 28 912
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 26 220
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 11 785
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 10 731
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 237
  6. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 890
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 457
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 356
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 290
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 5 113
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Britský variant už u nás zrejme dominuje. Nemusí to byť nevyhnutne zlá správa

Britskú mutáciu odhalili vo väčšine vzoriek Trenčanov z decembra.

Ilustračné foto
Očkovanie v UNLP.
Minister obrany SR Jaroslav Naď (OĽaNO).
Komentár Petra Schutza

Na vaše prianie, madam

Opäť sa bude aj Kremeľ otriasať. Nie obavami, ale rehotom Putina.

Peter Schutz

Neprehliadnite tiež

Načo sú nám mimovládky? A ovláda ich Soros? (video)

Vyvraciame najväčšie mýty o mimovládkach.