Netradičná reklama ľuďom pripomína, o čom skutočne majú byť Vianoce. Najdôležitejší dar nič nestojí

Netradičná reklama ľuďom pripomína, o čom skutočne majú byť Vianoce. Najdôležitejší dar nič nestojí

Vydané 22.11.2016 o 13:19

Niekedy si to potrebujeme zopakovať.

Väčšina reklám sa nás (nielen na Vianoce) snaží presvedčiť, čo všetko potrebujeme, čo máme chcieť a čo musíme spraviť. Kampaň nemeckej siete potravín Edeka je však v tomto iná a upozorňuje, že perfektné Vianoce sú o niečom inom, ako o dokonale upratanej domácnosti a množstve darčekov pod stromčekom.

Reklama sa nazýva Zeitschenken, čo v preklade z nemčiny znamená "darovanie času".

V dnešnej dobe, keď má veľká časť ľudí takmer všetko, čo chce a potrebuje, je ťažké niekomu vymyslieť vianočný darček. Pritom práve čas je niečo, čoho máme čoraz menej a začína byť vzácnosťou.

V reklame sa rodičia naháňajú za povinnosťami, pričom nemajú čas venovať sa svojim deťom. Našťastie si to uvedomia a zmenia svoje správanie.

Reťazec Edeka zaujal svojou netradičnou a emotívnou vianočnou reklamou aj vlani.

Do sveta vtedy vypustil spot o starčekovi, ktorý musí nafingovať svoju smrť, aby sa celá rodina zišla uňho pri sviatočnom stole.

Prečítajte si tiež: Prečítajte si tiež:Najočakávanejšia vianočná reklama je tu. Vylepšite si deň roztomilým príbehom o psíkovi na trampolíne

Najčítanejšie na Fičí.sk

Ďalšie na Fičí.sk

Čo tak ešte jeden článok ?