Ikea zaviedla svojich zákazníkov do sýrskeho domova. Postavila ho priamo v obchodnom dome

V tomto prípade je raz vidieť viac ako stokrát čítať.

Vzorové byty vo švédskom nábytkárstve IKEA určite poznáte. Predvádzajú, ako vhodne zariadiť rôzne veľké priestory pomocou ich nábytku.

IKEA v Nórsku v spolupráci s Červeným krížom vytvorila neobyčajnú kampaň.

V jednom zo svojich obchodov vybudovala vzorový byt, aký ste ešte dozaista nevideli. Ide o repliku sýrskeho domu, ktorý má 25 štvorcových metrov a veľmi skromné zariadenie.

Načítavám video...

Dom je replikou skutočného sýrskeho príbytku, v ktorom býva 9-členná rodina.

Cenovky a obrazy na stenách rozprávajú príbeh o tom, aký je každodenný život vo vojnovej zóne, ako ľudia stoja v rade na jedlo a lieky a ako prežívajú. Na jednotlivých cenovkách je uvedené, ako prispieť do zbierky, z ktorej Červený kríž financuje svoje aktivity v Sýrii.

Inštalácia bola v obchodnom dome od 17. do 31. októbra a každý týždeň ju videlo približne 400 000 ľudí. Pomocou tejto kampane sa podarilo vyzbierať pre Červený kríž 22 miliónov eur.

"Mali sme množstvo záberov zo Sýrie, ale nech už boli akokoľvek emocionálne, nič sa nevyrovná tej skúsenosti, keď navštívite vojnovú zónu. Uvedomili sme si, že môžeme Nórom takúto skúsenosť poskytnúť. Umiestniť sýrsky domov hneď vedľa škandinávskeho bolo od obchodného domu veľmi odvážne. Ľuďom to však viac ako hocijaká reklama pomôže uvedomiť si, aké dôležité je pomáhať," povedala pre AdWeek umelecká riaditeľka reklamnej agentúry POL, ktorá je za kampaň zodpovedná.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na Fičí.sk

Inzercia - Tlačové správy

  1. Nezabudnite na sporenie na dôchodok! Ušetríte na daniach
  2. Alexej Fulmek: Bol som dlho v SME
  3. Sprievodca pivnou kultúrou v Berlíne. Majú Nemci dobré pivo?
  4. Nestíhate nakupovať darčeky?
  5. Venujte na Vianoce darček plný informácií!
  6. Bangkok, Phuket, pláže, chrámy: Za 13 dní to naj z Thajska
  7. Vzťah k seniorom chce zmeniť výzvou
  8. Brzdia vás technické výpadky vo výrobe?
  9. Pracoval som v mekáči a vydržal tri dni. Hranolky sú prekliatie
  10. Mobil banking VÚB opäť bližšie k najlepšej bankovej aplikácii
  1. Nový kancelársky koncept myhive už aj v Bratislave
  2. Sprievodca pivnou kultúrou v Berlíne. Majú Nemci dobré pivo?
  3. Alexej Fulmek: Bol som dlho v SME
  4. HC Košice podporí „štefanskym“ zápasom košickú detskú onkológiu
  5. ZSSK posilňuje pred sviatkami vlaky InterCity
  6. Zamestnanci Tesco venovali pomoci komunitám 1000 hodín
  7. 4 body úspechu realizácie stavby
  8. BIT arbitration within the context of recent CJEU decision
  9. Nezabudnite na sporenie na dôchodok! Ušetríte na daniach
  10. Nestíhate nakupovať darčeky?
  1. Pracoval som v mekáči a vydržal tri dni. Hranolky sú prekliatie 75 410
  2. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 17 322
  3. Bangkok, Phuket, pláže, chrámy: Za 13 dní to naj z Thajska 11 743
  4. Alexej Fulmek: Bol som dlho v SME 6 854
  5. Nezabudnite na sporenie na dôchodok! Ušetríte na daniach 6 698
  6. Tip na výlet: Prechádzka tokajskými vinicami a biele tigre 3 944
  7. Kartou míňame viac. Čo by obchodníci mali vedieť o zákazníkoch 3 236
  8. Na čo dbať pri výbere nehnuteľnosti? Tu je niekoľko rád 3 043
  9. Sprievodca pivnou kultúrou v Berlíne. Majú Nemci dobré pivo? 2 891
  10. Venujte na Vianoce darček plný informácií! 2 484