Ikea zaviedla svojich zákazníkov do sýrskeho domova. Postavila ho priamo v obchodnom dome

V tomto prípade je raz vidieť viac ako stokrát čítať.

Vzorové byty vo švédskom nábytkárstve IKEA určite poznáte. Predvádzajú, ako vhodne zariadiť rôzne veľké priestory pomocou ich nábytku.

IKEA v Nórsku v spolupráci s Červeným krížom vytvorila neobyčajnú kampaň.

V jednom zo svojich obchodov vybudovala vzorový byt, aký ste ešte dozaista nevideli. Ide o repliku sýrskeho domu, ktorý má 25 štvorcových metrov a veľmi skromné zariadenie.

Dom je replikou skutočného sýrskeho príbytku, v ktorom býva 9-členná rodina.

Cenovky a obrazy na stenách rozprávajú príbeh o tom, aký je každodenný život vo vojnovej zóne, ako ľudia stoja v rade na jedlo a lieky a ako prežívajú. Na jednotlivých cenovkách je uvedené, ako prispieť do zbierky, z ktorej Červený kríž financuje svoje aktivity v Sýrii.

Článok pokračuje pod video reklamou

Inštalácia bola v obchodnom dome od 17. do 31. októbra a každý týždeň ju videlo približne 400 000 ľudí. Pomocou tejto kampane sa podarilo vyzbierať pre Červený kríž 22 miliónov eur.

"Mali sme množstvo záberov zo Sýrie, ale nech už boli akokoľvek emocionálne, nič sa nevyrovná tej skúsenosti, keď navštívite vojnovú zónu. Uvedomili sme si, že môžeme Nórom takúto skúsenosť poskytnúť. Umiestniť sýrsky domov hneď vedľa škandinávskeho bolo od obchodného domu veľmi odvážne. Ľuďom to však viac ako hocijaká reklama pomôže uvedomiť si, aké dôležité je pomáhať," povedala pre AdWeek umelecká riaditeľka reklamnej agentúry POL, ktorá je za kampaň zodpovedná.

Najčítanejšie na Fičí.sk

Inzercia - Tlačové správy

  1. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  2. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  3. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  4. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste
  5. Ako dostať akné pod kontrolu? Odhaľte jeho príčiny!
  6. Ušetrite na vykurovaní s novým Teplom so zárukou od ZSE
  7. Vo VSD prepli na vyššiu rýchlosť, šetria nám čas a peniaze
  8. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať
  9. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať
  10. Najužitočnejšia appka
  1. Billa otvorila svoju 150. predajňu na Slovensku
  2. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  3. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  4. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  5. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste
  6. Polus Market – trh v srdci nákupného centra
  7. Ako dostať akné pod kontrolu? Odhaľte jeho príčiny!
  8. Ušetrite na vykurovaní s novým Teplom so zárukou od ZSE
  9. Vo VSD prepli na vyššiu rýchlosť, šetria nám čas a peniaze
  10. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať
  1. Najužitočnejšia appka 17 557
  2. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať 17 375
  3. V O2 to s dátami poriadne prehnali 11 002
  4. Arabská exotika: Top hotely v Ománe 10 744
  5. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej 9 609
  6. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách 6 383
  7. Účet za liečbu chlapca? Šesť miliónov eur 4 221
  8. Do boja s plastovým odpadom na Slovensku vstúpil prvý reťazec 4 078
  9. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku 4 069
  10. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať 3 724