Vulgárny drink mal byť hit leta. Fanúšikovia výrobcu sirupov zvozili pod čiernu zem

Vulgárny drink mal byť hit leta. Fanúšikovia výrobcu sirupov zvozili pod čiernu zem

Vydané 4.7.2016 o 15:56

Verili, že ľudia sa nad kontroverzný nápad povznesú. No nepovzniesli.

Ak ste si mysleli, že reklama a marketing majú svoje hranice, najnovšia kampaň sirupov Herbert vás presvedčí o opaku.

Nový drink totiž nazvali "JEBA DO RUKY" a podľa popisu je to "správne chladená, vínová, sirupová, ale hlavne, určená na okamžité jebnutie!"

Nie sme si istí, čo chceli tvorcovia názvom povedať. Slovník pozná tieto významy slova jebnúť: 

"Pôvodne šlo o jeden z našich obľúbených levanduľovo - čučoriedkových drinkov na ginovom základe, ktorý si ľudia sami pomenovali ako Jeba. Pravdepodobne to bola spontánna reakcia po jeho vypití a neskôr tento názov jednoducho zľudovel," uviedla nám spoločnost Herbert Sirupy. Tvrdia, že človek nie je slušný len preto, že sa slušne vyjadruje, ale aj preto, že sa tak správa. Preto veria, že sa nad vulgárny názov ľudia dokážu povzniesť: "Prišlo nám to skôr vtipné a výstižné, než to, že by sme za tým hľadali čokoľvek vulgárne a snažili sa poburovať."

Niektorých ľudí to teda nepobúrilo, ale nadchlo...

 Prevažovali však tie názory, ktoré názov označujú za primitívny, nevkusný a zlý vtip. 

Jediné, čo sa výrobcom na tomto komentári nepáčilo, bolo to, že namiesto miešaného drinku ho nazvali sirupom. 

A cenu pre víťaza za najlepší komentár získava...

Čakáme, koľko podnetov dostane Rada pre reklamu a zatiaľ sa dobre bavíme na komentároch.

 

Najčítanejšie na Fičí.sk

Ďalšie na Fičí.sk

Čo tak ešte jeden článok ?