Fičí logo Fičí
Piatok, 18. október, 2019 | Meniny má Lukáš

Náš zákazník, náš pán: 18 typov ľudí, ktorí zaručene vytočia každého, kto pracuje v službách

Ich revírom sú potraviny, kaderníctvo, banka či reštika.

1. Pán namotávač

Ten typ zákazníka, ktorého vnímate ako istú korisť. Už - už si predstavujete, čo si kúpite za bonus z predaja. Hodinu sa mu venujete, odpovedáte na milión otázok a on odíde naprázdno. Diky, Broňa!

2. Pán "mám zľavu"

Ten typ zákazníka, ktorý má ISIC/klubovú kartu/zľavový kupón a čaká do poslednej chvíle, kým to oznámi pokladníkovi. Najlepšie, keď je objednávka ukončená/nákup uzavretý a nie je možné dodatočne uplatniť zľavu.

3. Pán "chcem zľavu"

Ten typ zákazníka, ktorý zľavu nemá, ale vyžaduje ju. Jeho argumentom pre predajcu je, že u konkurencie to majú lacnejšie, a ak nedostane zľavu, tak si to pôjde kúpiť inde. Prečo tam nešiel hneď?

Článok pokračuje pod video reklamou

4. Pán všemohúci

Ten typ klienta, ktorý si myslí, že ste jeho osobní asistenti alebo hotline pomoc.

5. Pán drzák

Ten typ zákazníka, ktorý nevie kúzelné slová ako dobrý deň, prosím si, ďakujem, dovidenia.

6. Pán bordelár

Ten typ zákazníka, ktorý si zoberie šunku, no pri sladkostiach si asi uvedomí, že je vegetarián, a vymení ju za Horalku. Veď predavačka to uprace.

7. Pán reklamácia

Typ zákazníka, ktorý pravidelne využíva produkt 13 dní a potom ho vráti. Vie, aké sú jeho spotrebiteľské práva.

8. Pán "ešte neviem"

Typ zákazníkov v Mekáči, ktorí nikdy nevedia, čo chcú, a táto skutočnosť je natoľko vtipná, že sa neubránia záchvatu smiechu, ktorý kombinujú s krochkaním a prehadzovaním vlasov.

9. Pán "chcem hovoriť s vaším nadriadeným!"

Ten typ zákazníka, ktorý sa neustále potrebuje sťažovať a chce volať vedúceho. A hneď!

10. Pán objednaný

Ten typ zákazníka, ktorý je objednaný na kozmetiku alebo do kaderníctva a nepríde.

11. Pán vtipný

Zákazník - humorista - za každú cenu: „Takže to mám zadarmo, keď to nejde nablokovať, však, hahahaha.“

12. Pán samosato

Ten typ zákazníka, ktorý ide reklamovať utopený mobil a vôbec netuší, ako sa to mohlo stať. SAMO SA TO.

13. Pán, ktorý to neodhadne

Ten typ zákazníka, ktorý sa v reštaurácii uvoľní nad rámec spoločenskej únosnosti.

14. Pán "môžete chvíľu počkať?"

Ten typ zákazníka, ktorý má potrebu non-stop telefonovať počas nákupu alebo obsluhy.

15. Pán ignorant

Ten typ zákazníka, ktorý nečíta oznamy akéhokoľvek druhu. Od oznamu o otváracích hodinách až po obchodné podmienky.

16. Pán vyberavý

Ten typ zákazníka, ktorý chce pizzu číslo 5, ale namiesto salámy by chcel šunku a namiesto syra by chcel kukuricu a namiesto pizze vlastne polievku.

17. Pán "od dnes som vegetarián"

Tie typy zákazníkov, ktorí sa včera rozhodli, že budú zdravšie jesť, lebo si už cez brucho nevidia na pohlavný úd a prídu do klasickej kantíny a frflú a frflú a frflú. Nikto ich nechápe v ich novom životnom smerovaní, všetci jedia tak nezdravo a kam tento svet speje.

18. Pán mindžovník

Ten typ zákazníka, ktorý nadáva celý čas v rade, ako všetko každému trvá. Potom čaká, kým celý nákup nablokuje pokladníčka, vyplatí ho a až potom začne baliť nákup do tašiek. Vlastne, tie nemá, tak skočí pokladníčke do nového nákupu a ešte poprosí dve alebo radšej tri igelitky.

 

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na Fičí.sk

Inzercia - Tlačové správy

  1. 5 rád Ľudmily Kolesárovej, ako napísať projekt a získať grant
  2. Bývať v novom sa dá aj bez hypotéky (a založenia nehnuteľnosti)
  3. Karibik: Dokonalý oddych v špičkových hoteloch
  4. 30 rokov slobody
  5. Ojazdené pneumatiky odovzdajte, šetríte tak životné prostredie
  6. Lidl je odteraz všade! Vitajte v Lidl e-shope
  7. Nestarnú, ale dozrievajú
  8. Výskumný park v Rakúsku zistil, ako sa býva najzdravšie
  9. Limitovaná ponuka: balík SME.sk + DIGI GO so zľavou až 52 %
  10. Rýchlejšie doma. Už čoskoro.
  1. Karibik: Dokonalý oddych v špičkových hoteloch
  2. Bývať v novom sa dá aj bez hypotéky (a založenia nehnuteľnosti)
  3. 30 rokov slobody
  4. Slávnostné otvorenie VIVO! Bratislava už o tri týždne
  5. Prečo Lukáš chodí po tridsiatke ešte stále na strednú školu
  6. Udržateľné úspešné podnikanie na Slovensku a v Bulharsku
  7. Slováci sú chlebovým národom
  8. Ojazdené pneumatiky odovzdajte, šetríte tak životné prostredie
  9. Kedy je správny čas nasťahovať sa do novostavby?
  10. P3 začína na východe Slovenska s výstavbou parku
  1. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 14 009
  2. Lidl je odteraz všade! Vitajte v Lidl e-shope 12 185
  3. Výskumný park v Rakúsku zistil, ako sa býva najzdravšie 11 388
  4. 5 rád Ľudmily Kolesárovej, ako napísať projekt a získať grant 10 137
  5. Čo na aute vymyslela žena a čo výrobca telefónov? 9 969
  6. Čo všetko dnes majú deti v mobiloch? Boli by ste prekvapení 9 288
  7. Vysokoškoláci zarobia už o 587 eur viac ako stredoškoláci 8 266
  8. Týmto trikom sa dajú v aute umiestniť tri autosedačky 7 773
  9. Vyrába koláče pre celiatikov. Najobľúbenejšie zákusky prekvapia 7 248
  10. Luxusný hybrid za 22 900 eur. Nadpriemerný už v základnej výbave 6 469

Téma: Zábavné


Hlavné správy zo Sme.sk

Rozhovor

Autor Gorily Holúbek: Flašíka viem vysvetliť, polícia sa mi neozvala

Kvalita nahrávky je podobná originálu.

Bývalý analytik SIS Peter Holúbek podľa Gorily odpočúval konšpiračný byt na Vazovej ulici.
Dobré ráno

Dobré ráno: Johnson prekvapil a dohodol sa s EÚ na odchode

V sobotu zasadne britský parlament

Podcast Dobré Ráno
Komentár šéfredaktorky

Čo nám Gorila hovorí o Ficovi a Haščákovi

Gorila ponúkla jasnú predstavu, ako si interpretujú fungovanie štátu.

Beata Balogová, šefredaktorka denníka SME
Ráž počas koncertu skupiny Elán