Módna značka sa odvážila dať svoju reklamu tam, kam sa ostatné boja. Inzeruje na Pornhube

Módna značka sa odvážila dať svoju reklamu tam, kam sa ostatné boja. Inzeruje na Pornhube

Vydané 31.3.2016 o 16:11

Budúcnosťou online reklamy môžu byť aj pornostránky.

Ktoré stránky vám vyskočia medzi najnavštevovanejšími? Facebook, Google, YouTube? Na všetkých týchto platformách sa môžete stretnúť s reklamou od veľkých značiek.

A teraz ruku hore, kto má medzi obľúbenými stránkami Pornhub?

Aj keď k návšteve pornografických stránok sa priznávajú ľudia málokedy, hlavne tí vo vzťahu, čísla hovoria za všetko. Pornhub sa podľa rebríčka Alexa aktuálne nachádza na 66-tej priečke najnavštevovanejších stránok na svete, čo naznačuje jedno.

Ľudia trávia čas pozeraním péčka.

Nebolo by teda logické umiestňovať reklamu na stránky, kde ľudia trávia čas? Aj keď veľké značky tento inzertný priestor radšej ignorujú, značka Diesel sa rozhodla spríjemniť príjemné s užitočným a začiatkom roku 2016 oznámila, že plánuje umiestniť reklamy na svoju spodnú bielizeň na stránky Pornhub a YouPorn.

Výsledky tohto kroku označil zakladateľ značky Nicola Formichetti za neuveriteľné a reklame na Pornhube prisudzuje nárast predaja. Okrem Pornhubu Diesel využíva aj zoznamovacie aplikácie Tinder a Grindr, aby sa dostal bližšie k páriacim sa praktikám potenciálnych zákazníkov.

Správanie ľudí na internete neinšpirovalo iba umiestňovanie reklám, ale je obsahom aj samotnej reklamy. Kampaň pre kolekciu jar/leto 2016 je sondou do sveta sociálnych sietí a prináša satirický pohľad na zoznamovacie aplikácie, filtre na fotkách a problematickú wifinu.

Keď sa navzájom followujete…

Keď vás nikto nezaujme na Tindri...

Keď viac efektov na fotke neuškodí…

Keď mrzne streamovanie…

Keď hľadáte dokonalý uhol na selfie…

Keď neviete odolať online nákupom…

 

Najčítanejšie na Fičí.sk

Ďalšie na Fičí.sk

Čo tak ešte jeden článok ?