Finále najvyššej ligy amerického futbalu každý rok sledujú stovky miliónov divákov. Ďalšie milióny si deň po udalosti prečítajú o polčasovej šou a pri tom vôbec netušia, že Super Bowl tento rok vyhral tím Denver Broncos, ale vedia, že na sledovanom podujatí vystúpili Coldplay, Beyoncé a americkú hymnu spievala Lady Gaga. Špecifikom Super Bowlu je aj to, že reklamy väčšina ľudí neprepína, ale na nich čaká, či si ich na druhý deň pozrie na YouTube. A to preto, lebo sú naozaj skvelé. Veď posúď sám:
1. Najroztomilejšia
Hlavní hrdinovia rozprávky Kung-fu panda si zakladajú webovú stránku cez Wix.
2. Najcelebritnejšia
Herci Alec Baldwin a Jason Schwartzma, bývalý futbalista Dan Marino a reperka Missy Elliot sa tento rok prepožičali vtipnej reklamy internetového obchodu Amazon.
3. Najuletenejšia
Heinz spravil z ľudí kečupy a zo psov hotdogy. Výsledok je epický.
4. Najcynickejšia
Urobiť si srandu z ešte nenarodeného dieťaťa sa rozhodli lupienky Doritos. Koľko sťažností by dostala Rada pre reklamu, ak by sa táto reklama objavila v slovenskej telke?
5. Najväčšie sklamanie
Každý rok (najmä mužskí diváci) čakajú na reklamu na spodnú bielizeň Victoria's Secret. Tento rok však táto reklama bola sklamaním - slávne modelky s výzorom bohýň viac ako dve minúty hrajú americký futbal, a to od hlavy po päty zahalené. Aj keď každý čakal, že aspoň na záver sa odhalia, oni ukážu iba tváre...
6. Najväčšia
Pravidelne sa počas Super Bowlu objavuje aj reklama na fastfood Taco Bell. Hlavným sloganom poslednej reklamy je "väčší než" a striedajú sa v nej všetky najväčšie fenomény súčasnosti.
7. Najakčnejšia
Coca-Cola stavila na súboj superhrdinov Hulka a Antmana, aby odpromovala svoju minikolu.
8. Najvtipnejšia
Willem Dafoe v podpätkoch a bielych šatách je kombinácia, na ktorej sa musíš smiať. Rovnako ako na rozuzlení reklamy na Snickers.
9. Najromantickejšia
Západ slnka, východ slnka, zaľúbený pár, tehotná žena, párty a k tomu patetická hudba. Nikdy by si nepovedal, že táto reklama je na raňajky v McDonald's.
10. O najšialenejšom otcovi
Povinnou jazdou sú reklamy na autá. Hyundai cez Super Bowl novinku Car finder, technológiu, ktorá monitoruje pohyb tvojho auta, a to cez príbeh paranoidného otca sledujúceho rande svojej dcéry.
Bonus: Najerotickejšia
Reklamu s dvoma sexujúcimi pármi pre tohtoročný Super Bowl vytvorila organizácia PETA. Jej odkaz je jednoduchý: keď si vegán, vydržíš dlhšie. Reklamu však označili za príliš sexi.