Starbucks (už fakt) prichádza na Slovensko. Toto je 10 +10 dôvodov, prečo ho svet miluje a nenávidí

Buď ho miluješ alebo ním pohŕdaš.

(Zdroj: Instagram @fllyfestyle)

Populárna americká sieť kaviarní Starbucks bude už aj na Slovensku. Majiteľ licencie už hľadá zamestnancov prvých kaviarní v Bratislave. Správa Slovákov delí na dve skupiny – tých, ktorí sú z príchodu značky nadšení a tých, ktorých to skôr naštvalo.

Článok pokračuje pod video reklamou

Prečo ľudia milujú Starbucks?

1. „Exotická“ značka

Hlavne u Slovákov sa Starbucks spája s niečím exotickým, čo u nás doma nie je. V každej destinácii, kde Starbucks je, tak tam zájdu, lebo doma ho nemáme. Zatiaľ.

Loading

...

2. Piješ Starbucks = si cool

Starbucks je iPhonom medzi kaviarňami a v drvivej väčšine amerických filmov ide niekto po ulici so Starbucks pohárom. Na Instagrame zasa nájdeš viac ako 20 miliónov fotiek pod #starbucks . Tak to musí byť cool!

3.  Široký sortiment

Sójové či nízkotučné latté, bezlaktózové capuccino, sezónne nápoje a všetko v troch veľkostiach. To je niečo, čo tu pred vznikom „hipsterských“ kaviarní nebolo. Ponuka Starbucksu bola vo väčšine miest oveľa širšia než v iných kaviarňach.

4. Mená na pohároch

Svet nikdy neprestane baviť, nechať si na pohár napísať vymyslené meno a potom si ho fotiť. Alebo nadiktovať to svoje a smiať sa na tom, ako ho personál skomolí.

5. Kvalitná káva

Starbucks má kvalitnú kávu a ak si dáš aj obyčajné espresso, bude ti chutiť. Hoci netvrdíme, že je to najlepšia káva na svete.

6.  Suveníry

Merchendise Starbucksu je veľmi populárny. Napríklad poháre s dominantami mesta, v ktorom ho kupuješ, sú veľmi obľúbeným suvenírom.

Loading

...

7. Koláče, sendviče atď.

Vždy sa dá vybrať aj z niekoľkých druhov cheesecakov, sušienok, muffinov, plnených croissantov a iných rýchlych dobrôt, ktoré si môžeš dať ku káve.

Loading

...

8. Wifi

Wifi v Starbuckse vždy funguje, aj keď sa musíš registrovať. Ak ideš niekam do zahraničia a potrebuješ si pozrieť Facebook, tak najčastejšie skončíš v Starbuckse alebo v McDonalde.

Loading

...

9. Vieš, do čoho ideš

Najmä v Amerike ľudia chodia do Starbucksu, lebo je to také známe, že vždy vedia, do čoho idú a nebudú riskovať, že dostanú zlú kávu.

Loading

...

10. Tovar, služby a pridaná hodnota

Podľa manažéra Petra Baskervilla, popularita Starbucksu spočíva v dobrej kombinácii viacerých faktorov. Starbucks ponúka dobrú kávu, služby na úrovni (napr. klimatizované kaviarne, fungujúcu Wi-fi, dobrých čašníkov a pod.) a ešte niečo naviac. Napríklad to, že ide o známu značku, sieť predajní je hustá, vždy nájdeš nejakú predajňu blízko a máš si kde sadnúť.

Loading

...

Prečo Starbucks ľudia nenávidia?

1. Lebo pijú zásadne turka doma alebo v staničnom bufete.

2. Lebo tvrdia, že káva v Starbuckse je predražená, a že zo zásady za ňu nedajú 3,90 eura.

Loading

...

3. Lebo bojujú proti konzumnému spôsobu života či globalizácii a Starbucks je pre nich synonymom oboch týchto pojmov.

4. Tvrdia, že silný reťazec zabíja malé kaviarne.

Loading

...

5. Nepijú kávu.

6. Alebo im nápoje v Starbuckse naozaj nechutia.

Loading

...

7. Lebo si myslia, že fotiť sa s pohármi so zelenou sirénou a menom je ozaj choré.

Loading

...

8. Lebo sa im atmosféra v kaviarňach zdá neosobná.

Loading

...

9. Lebo sú všade.

Loading

...

10. Lebo v ňom nikdy neboli.

Loading

...

 

 

 

Najčítanejšie na Fičí.sk

Inzercia - Tlačové správy

  1. Hovoriaci prekladač reči do vrecka Langie - až 52 jazykov!
  2. Dúbravské Čerešne dozreli: Začína sa kolaudovať!
  3. Hlasujte za Cenu verejnosti v súťaži Učiteľ Slovenska!
  4. Nášmu telu stačí iba málo vitamínov
  5. Podnikajte múdro, skúste služby profesionálneho call centra
  6. Mesto necháva Košičanov platiť za parkovanie aj ďalej
  7. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  8. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  9. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  10. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste
  1. Equal treatment is a must for successful companies of the future
  2. Aj v Poluse chránime vaše srdcia
  3. Dúbravské Čerešne dozreli: Začína sa kolaudovať!
  4. Nášmu telu stačí iba málo vitamínov
  5. Hlasujte za Cenu verejnosti v súťaži Učiteľ Slovenska!
  6. Podnikajte múdro, skúste služby profesionálneho call centra
  7. Mesto necháva Košičanov platiť za parkovanie aj ďalej
  8. Billa otvorila svoju 150. predajňu na Slovensku
  9. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  10. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  1. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať 17 810
  2. Najužitočnejšia appka 17 741
  3. Arabská exotika: Top hotely v Ománe 12 338
  4. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej 9 638
  5. V O2 to s dátami poriadne prehnali 6 675
  6. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách 6 405
  7. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku 4 894
  8. Nášmu telu stačí iba málo vitamínov 4 442
  9. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať 4 073
  10. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste 3 406

Téma: Módne trendy 2018


Článok je zaradený aj do ďalších tém Slovensko

Neprehliadnite tiež

Egypt je najrýchlejšie rastúcou svetovou destináciou

Najviac ľudí v roku 2017 navštívilo Francúzsko

Tri spoločenské hry, ktoré si užijú najmä nároční hráči

Spríjemnia večer lepšie ako pozeranie seriálu.

Hlavné správy zo Sme.sk

KULTÚRA

Zahoďte starosti a pozrite si najväčšie hity Jany Kocianovej

Skladby, ktoré lemovali jej spevácku kariéru.

DOMOV

V pozadí detvianskej kauzy sa objavuje Kotleba a spravodajcovia

Firma z Bránikovho blogu robila čistky.

DOMOV

Bugár začína prezidentskú kampaň, druhé kolo vidí reálne

Predseda Mosta-Híd má dostatok podpisov.