Spoločnosť na Facebooku vyhlásila obyčajnú súťaž. Na tom, čo nasledovalo sa baví celý internet

Claim pre VELIS NOLIS. Zdieľam.

(Zdroj: Facebook VELIS NOLIS)

Obchod s oblečením VELIS NOLIS asi nikdy nemal takú pozornosť ako vďaka súťaži o vestu. Na svojej Facebookovej stránke, ktorá má takmer 7 000 fanúšikov, zverejnila spoločnosť výzvu: "Si kreativna? HRAJ O VESTU! Napis claim pre VELISNOLIS a daj "like" pre nasu Fb stranku. Jedna z vas ziska trendovu vestu v hodnote € 109,-. Sutaz trva 2.-8.11.2015. Vyhercu zverejnime 9.11.2015."

Do súťaže sa okamžite zapojili desiatky fanúšičiek túžiacich po veste. Už prvé komentáre potvrdili, že fanúšičky veľmi kreatívne nie sú. Prvá súťažiacia namiesto kreatívneho sloganu napísala len "Claim pre VELIS NOLIS" a odštartovala tak špirálu rovnakých komentárov. Z vyše dvesto komentárov bolo len pár takých, ktorých autorky naozaj vymysleli ozajstný reklamný slogan.

Článok pokračuje pod video reklamou

Vlákno pod príspevkom obchodu obsahuje samozrejme aj kritické komentáre na adresu spoločnosti, že zadanie súťaže nebolo jednoznačné a niet divu, že ich cieľová skupina nepochopila, čo je to "claim" a čo ten obchod vlastne chce.

Hoci spoločnosť s fanúšikmi cez komentáre komunikovala, k bizarnému priebehu sa nevyjadrovala a ani nedovysvetľovala o čo im vlastne prvotne išlo.

Odborník na sociálne siete Dávid Starinský z internetovej marketingovej agentúry Visibility vysvetľuje, prečo súťaž dopadla takto bizarne: Claim nie je slovo, ktoré patrí do výbavy BFU (Bežného Facebook Užívateľa). Vzhľadom k cieľovej skupine, ktorá je zvyknutá odpovedať tak, ako odpovedala, bolo  zadanie nevhodné. Alebo vlastne viac ako vhodné, vzhľadom k získanej popularite."

Po tom, ako sa príspevok začal šíriť slovenským Facebookom, pribúdalo aj čoraz viac sarkastických komentárov a parodujúcich claimov. Tešíme sa na to, kto súťaž vyhrá. 

 

Najčítanejšie na Fičí.sk

Inzercia - Tlačové správy

  1. Kupujete alebo predávate byt? Týchto 5 vecí si skontrolujte!
  2. Boli ste v Novembri 89 na námestí? Patrí vám verejná vďaka!
  3. Spoločenská zodpovednosť je súčasťou podnikania
  4. Hodnotenie profesionála: Dovolenka na Seycheloch
  5. Ľudia si už neuvedomujú, že ich svet nekončí na vlastnom prahu
  6. Televízor s 8K rozlíšením je realitou. Kúpiť či čakať?
  7. Psychológ varuje rodičov: Nesnažte sa byť dokonalými
  8. EY Podnikateľ roka: hľadáme slovenské príbehy!
  9. Platíte si poistenie domova zbytočne?
  10. Volkswagen T-Cross má z každého niečo
  1. Boli ste v Novembri 89 na námestí? Patrí vám verejná vďaka!
  2. 4 mýty o minerálnej vlne, ktorým by ste nemali veriť
  3. Stavebná fakulta STU na dňoch kariérneho poradenstva
  4. XXIII. Seminár I. Poliačka – Rozvoj cestnej infraštruktúry
  5. Spoločenská zodpovednosť je súčasťou podnikania
  6. Hodnotenie profesionála: Dovolenka na Seycheloch
  7. Sieť prevádzok Stop Shop obchodov má už 80 pobočiek
  8. Rozdiel medzi Dič a Ič dph
  9. Ekonomická diplomacia Indonézie
  10. Ako si vieme zabezpečiť štedrý a spokojný dôchodok?
  1. Dvaja Slováci dokázali zázrak. Ich listy chcú po celom svete 34 585
  2. Kde robia v Bratislave najlepšiu kávu? Vybrali sme 6 kaviarní 26 562
  3. Platíte si poistenie domova zbytočne? 20 936
  4. Kupujete alebo predávate byt? Týchto 5 vecí si skontrolujte! 11 042
  5. Hodnotenie profesionála: Dovolenka na Seycheloch 9 202
  6. First moment na leto 2019 je tu: 13 letovísk s výraznými zľavami 5 796
  7. Televízor s 8K rozlíšením je realitou. Kúpiť či čakať? 3 970
  8. Psychológ varuje rodičov: Nesnažte sa byť dokonalými 3 962
  9. Hidradenitída - kožná choroba, o ktorej sa nehovorí 3 904
  10. Volkswagen T-Cross má z každého niečo 3 634

Téma: Zábavné


Článok je zaradený aj do ďalších tém Facebook, Sociálne siete

Neprehliadnite tiež

Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Syn zavraždenej maltskej novinárky: Vláda nám hovorila, že sme si mamu zabili sami

Za kritiku korupcie sme nepriatelia národa, hovorí Paul Caruana Galizia.

PLUS

Čo robíš, spíš? Spíš ne. Ako si Česi a Slováci rozumejú

Na čom sa lámu preteky v jazykových omyloch.