SME
Streda, 27. september, 2023 | Meniny má Cyprián

Spoločnosť na Facebooku vyhlásila obyčajnú súťaž. Na tom, čo nasledovalo sa baví celý internet

Claim pre VELIS NOLIS. Zdieľam.

(Zdroj: Facebook VELIS NOLIS)

Obchod s oblečením VELIS NOLIS asi nikdy nemal takú pozornosť ako vďaka súťaži o vestu. Na svojej Facebookovej stránke, ktorá má takmer 7 000 fanúšikov, zverejnila spoločnosť výzvu: "Si kreativna? HRAJ O VESTU! Napis claim pre VELISNOLIS a daj "like" pre nasu Fb stranku. Jedna z vas ziska trendovu vestu v hodnote € 109,-. Sutaz trva 2.-8.11.2015. Vyhercu zverejnime 9.11.2015."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Do súťaže sa okamžite zapojili desiatky fanúšičiek túžiacich po veste. Už prvé komentáre potvrdili, že fanúšičky veľmi kreatívne nie sú. Prvá súťažiacia namiesto kreatívneho sloganu napísala len "Claim pre VELIS NOLIS" a odštartovala tak špirálu rovnakých komentárov. Z vyše dvesto komentárov bolo len pár takých, ktorých autorky naozaj vymysleli ozajstný reklamný slogan.

SkryťVypnúť reklamu

Vlákno pod príspevkom obchodu obsahuje samozrejme aj kritické komentáre na adresu spoločnosti, že zadanie súťaže nebolo jednoznačné a niet divu, že ich cieľová skupina nepochopila, čo je to "claim" a čo ten obchod vlastne chce.

Hoci spoločnosť s fanúšikmi cez komentáre komunikovala, k bizarnému priebehu sa nevyjadrovala a ani nedovysvetľovala o čo im vlastne prvotne išlo.

Odborník na sociálne siete Dávid Starinský z internetovej marketingovej agentúry Visibility vysvetľuje, prečo súťaž dopadla takto bizarne: Claim nie je slovo, ktoré patrí do výbavy BFU (Bežného Facebook Užívateľa). Vzhľadom k cieľovej skupine, ktorá je zvyknutá odpovedať tak, ako odpovedala, bolo  zadanie nevhodné. Alebo vlastne viac ako vhodné, vzhľadom k získanej popularite."

SkryťVypnúť reklamu

Po tom, ako sa príspevok začal šíriť slovenským Facebookom, pribúdalo aj čoraz viac sarkastických komentárov a parodujúcich claimov. Tešíme sa na to, kto súťaž vyhrá. 

 

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na Fičí.sk

          Komerčné články

          1. Až dve tretiny Slovenska majú mäkkú vodu. Čo na to naše cievy?
          2. Potrebujeme sa zbaviť nálepky montážnej dielne
          3. Volia podľa TikToku, Youtube a Instagramu. Ovplyvnia mladí voľby?
          4. Prišli na to, že odpad je cenný
          5. Na nechránenom školskom dvore namerali v lete až 60 stupňov
          6. Všetkým lepí pred voľbami
          7. Najlepšie poviedky domácich autorov
          8. Tenisová zábava pre celú rodinu na Peugeot Tennis Day
          1. Významné holandské firmy pôsobiace na Slovensku spojili sily
          2. Toto je dokonalosť! Objavte výhody tepelných čerpadiel
          3. Všetkým lepí pred voľbami
          4. Kandidát OĽANO Martin Seman: Nikto nemôže ostať na okraji
          5. Hennessy oslavuje 50 rokov Hip Hopu
          6. Staršie IQOS zariadenia môžu spotrebitelia vrátiť do predajne
          7. Problémy s trávením a histamínová intolerancia, aká je liečba?
          8. Gröhling: Aj v školstve potrebujeme inovácie
          1. Prešov si dlho pýtal obchvat, stáva sa slovenským skokanom 16 130
          2. Hladinka smeruje do Košíc! 7 581
          3. Všetkým lepí pred voľbami 5 731
          4. Až dve tretiny Slovenska majú mäkkú vodu. Čo na to naše cievy? 5 569
          5. Ochutnajte zo Španielska viac. Spojte návštevu Madridu s Toledom 5 120
          6. Voľba srdcom je nespoľahlivá. Toto je najlepšia pomôcka 3 987
          7. Kaufland postavený z dreva? Áno, Bratislava má európsky unikát 3 341
          8. Ak podceníte pri stavbe toto, pripravte sa na vyššie účty 3 027
          SkryťVypnúť reklamu
          SkryťVypnúť reklamu
          SkryťVypnúť reklamu
          SkryťVypnúť reklamu

          Neprehliadnite tiež

          Volali sme do Fekišoviec aj Jánovi Čarnogurskému.


          a 3 ďalší 11. mar

          Konečne poriadny diss!


          a 2 ďalší 7. jan

          Ďakujeme, že ste sa zapojili!


          a 3 ďalší 31. dec

          Vypočujte si nový diel satirického podcastu.


          a 3 ďalší 17. dec
          SkryťZatvoriť reklamu