Takto sa vizuálne menil festival Bažant Pohoda za posledných 10 rokov

Takto sa vizuálne menil festival Bažant Pohoda za posledných 10 rokov

Vydané 4.12.2014 o 12:06

Najväčší slovenský festival Bažant Pohoda mal počas svojich necelých 19-tich rokov dospelosti rôznu vizuálnu podobu. Ale ruku na srdce, spomeniete si na všetky kampane?

Ponúkame prierez poslednej desiatky, pričom lahôdkami pre oko sú pre nás vizuály z rokov 2011 až 2013.

2005

2006

A nepochybne v srdciach nás všetkých ostanú kampane kreatívneho štúdia Milk. A to je možno dôvod, prečo každý kreatívny koncept od inej agentúry nie je „dosť dobrý“.

2007

Pic: Bažant Pohoda 2007

Zdroj:

2008

 

 

2009

2010

2011

2012

2013

Posledná kampaň od agentúry Milk. Tak dovidenia!

2014

Tohtoročnú Pohodu si po dlhoročnej spolupráci s Milkom zobrala agentúra Clockwise. A ak si staršie generácie dobre pamätajú, nebolo to po prvýkrát. S festivalom spolupracovali už v roku 1997, keď Igor Derevenec vymyslel legendárne bábätká.

2015

Rozprávajúce sa bábätká, to naozaj? Agentúra Wiktor Leo Burnett má pred sebou ťažkú úlohu, vonku sú prvé vizuály a názory verejnosti na sociálnych sieťach sú „rôzne“.

 

Autor: Veronika Bartošová

 

 

Najčítanejšie na Fičí.sk

Ďalšie na Fičí.sk

Čo tak ešte jeden článok ?