Internet sa baví na futuristickom pick-upe od Tesly

Najlepší marketing je ten neočakávaný.

Vizionár Elon Musk predstavil na novembrovom podujatí v Los Angeles prvý pick-up od značky Tesla. Nazval ho Cybertruck a podľa odozvy okolia vyzerá ako nepodarená reklama na dlhoočakávanú hru Cyberpunk 2077 s postapokalyptickou tematikou.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Musk je ale fanúšikom filmu Blade Runner, čo by taktiež zodpovedalo samotnému dizajnu. Nového pick-upu sa ľudia dočkajú približne o dva roky, stojí okolo 50-tisíc dolárov a jeho dojazd je 500 kilometrov.

O novom aute sa už stihli pohádať naši kolegovia Ondrej Podstupka a Dávid Tvrdoň v sobotnom technologickom podcaste KLIK:

SkryťVypnúť reklamu
Súvisiaci článok Klik: O novej Tesle sa môžete len pohádať Čítajte 

Zničili ho už pri predstavení, no predáva sa dobre.

Trapas nastal už pri samotnom predstavení v Los Angeles, keď chcel Musk jedným zo záťažových testov predstaviť absolútnu nerozbitnosť skla na jeho novom miláčikovi. Vtedy guľa (ktorá sa mala od okna odraziť) rozbila okno šoféra. Pri druhom opravnom teste stihli rozbiť aj jedno zadné.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom CA294 na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu