Môžu vás nepustiť do predajne s batohom? Eve a jej partii sa to prihodilo v trnavskej Bille

Prišli si nakúpiť, čakal ich nepríjemný zážitok.

(Zdroj: scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net)

Stalo sa vám, že vás nechceli pustiť do predajne s batohom?

Eve a jej kamarátom sa takáto nepríjemnosť prihodila v trnavskej Bille. Posťažovala sa na to na facebookovej stránke Billa Slovensko.

Zaujímalo nás teda, ako je to s batohmi v predajniach.

Majú zákazníci zakázaný vstup do predajne s batohmi? "Zo strany spoločnosti BILLA neexistuje žiadne takéto nariadenie. V uvedenom konkrétnom prípade pracovníčky SBS v Trnave išlo o jej samostatnú a, bohužiaľ, neadekvátnu reakciu," objasnil obchodný reťazec Billa, keď sme ho oslovili v súvislosti s týmto prípadom.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Môže teda bezpečnostná služba požiadať zákazníkov, aby si svoje osobné veci nechali pred vstupom do predajne, ak pre nich nie sú zabezpečené odkladacie skrinky? "Bezpečnostná služba nie je oprávnená nútiť zákazníkov odkladať si veci. Je to výslovne iba na zákazníkovom osobnom zvážení," znie vysvetlenie Billy.

Bezpečnostnú službu vykonáva pre spoločnosť Billa externá spoločnosť. "V prípadoch pochybenia jednotlivých pracovníkov SBS danú spoločnosť kontaktujeme so žiadosťou o promptné riešenie," napísali nám zástupcovia Billy. Takýto pracovník sa nemôže odmietnuť identifikovať, ako sa to stalo v Trnave: "Zamestnanec SBS musí byť vždy riadne a viditeľne označený preukazom."

Spoločnosť Billa sa od správania pracovníčky bezpečnostnej služby dištancovala. Jej zamestnávateľa požiadala, aby situáciu preveril a svoju zamestnankyňu poučil o tom, ako sa má správať k zákazníkom.

SkryťVypnúť reklamu

Eva teraz čaká na prisľúbené ospravedlnenie: "Nechcela som z toho robiť nejakú mediálnu kauzu, ale nahnevalo ma, že ľudia posudzujú podľa výzoru, a bola som hlavne aj zvedavá na reakciu reťazca," vysvetlila svoje pohnútky, prečo sa po incidente rozhodla ozvať.

"Moji kamaráti nechceli robiť konflikty a nechali to tak. Ale mňa to rozčúlilo a úprimne, keby mi aspoň dala svoje meno, možno to ani neriešim alebo napíšem iba súkromný mail. Ale tento prístup ma prinútil konať verejne. Keď sa pani hanbí za svoje konanie, nemá sa tak správať," dodala Eva a vysvetlila, že hoci sama má výrazne červené vlasy a obleční boli trošku punkovo, celá skupinka vyzerala pomerne normálne a všetci z nich boli dospelí ľudia okolo 25 rokov.

SkryťVypnúť reklamu

Billa sa už podľa všetkého v komunikácii so zákazníkmi poučila, tentokrát sa teda neopakovalo už preslávené "Situáciu preveríme, Vaša Billa".

Prečítajte si tiež: Zákazník sa na FB sťažoval na rad pri pokladni v Bille a to, čo nasledovalo, bola nekonečná zábava Čítajte 

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu