Lenovo chcelo vyzdvihnúť svoju inovatívnosť. Vybralo si na to Martina Jakubca

A výsledok je nečakane... Bizarný.

(Zdroj: Facebook - Martin Jakubec)

Celebrity v reklame sú pomerne obľúbeným spôsobom reklamných agentúr ako spropagovať určitú značku alebo produkt. Stačí nájsť vhodnú celebritu, ktorá je vo všeobecnosti známa a zdieľa určité vlastnosti, ktoré má aj daná značka alebo produkt.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Príklad: Ukecaná Eva Máziková v reklame na nekonečný paušál

Načítavam video...

Na druhú stranu, s celebritami hrozí aj riziko, že spravia škandál a značka si tak poškodí.

Príklad: Zamilovaný Juraj Mokrý a Diana Mórová a ich nekonečné chvíle s blízkymi... A ich rozchod počas kampane.

Načítavam video...

Aj tento rok opäť reklamky opäť siahali po celebritách a tak vznikli rôzne spojenia známych mien a značiek. Peter Sagan propaguje najrýchlejšiu sieť, Evelyn ukázala, ako sa vyrába najobľúbenejší cider na svete, Petra Polnišová velebí vernosť banke, zatiaľ čo ďalšia banka si zapožičala najobľúbenejšieho YouTubera, aby odporúčal účty pre mladých. A na konci roka zaželala Celeste Buckingham šťastné a veselé pod hlavičkou mobilného operátora.

SkryťVypnúť reklamu

Značka Lenovo sa rozhodla tiež spojiť so známou tvárou, aby poukázala na svoj jedinečný prístup k inováciám a svojský pohľad na vec.

Ale kto je stelesnením inovátorského prístupu na Slovensku? Niekto, kto experimentuje? Niekto, kto posúva slovenskú scénu dopredu? Niekto, kto nesiaha po prvoplánových nápadoch? Lenovo v tom má jasno.

Načítavam video...

Nie, nie je to Božanka, ale priekopník na poli dychovky a resuscitátor Repete Martin Jakubec. Božanku nahradil Tomáš Hafner a vznikla tak bizarná séria spotov, pri ktorých človek váha, či sú tak zlé, až sú dobré, alebo sú proste iba zlé. Pôvodným zámerom asi mala byť recesia, ktorá sa pri Martinovi Jakubcovi už raz podarila, ale v tomto prípade ostáva iba nechápavý výraz na monitor.

Názorna ukážka

Swag a dychovka, bičíz

Šláger pre čajočky

Ak by niekomu nebolo jasné, čo mali tieto videá znamenať, Lenovo má pre nich jasnú odpoveď.

Ďalší nechápavý výraz pred monitorom? Ak Lenovo vyzdvihuje talent Martina Jakubca a inšpiruje sa ním pri inováciách, kto by chcel taký tablet? Dilema na Vianoce vyriešená, toto je námet na darček pre našich seniorov. Len dúfajme, že tablet má intuitívne ovládanie, ktorému naše babičky budú rozumieť.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu